Pressiteade
2016. aasta FIA WEC kestvussõitude MM-sarja teises etapis, millele anti start laupäeva pärastlõunal Belgias Spa-Francorchamps ringrajal, oli õhk suvine ja tribüünid pealtvaatajatest tulvil.
Numbri 36 all sõitev Signatech-Alpine asus LMP2-klassi võistluse starti teisel kohal. Number 35 Baxi DC Racing Alpine võistlusauto stardipositsiooniks oli kümnes koht kvalifikatsioonisõidus teenitud punase lipu intsidendi tõttu.
Võistluse alguses sõitsid mõlemad Alpine A460-d tempokalt. Tankimis- ja rehvivahetuspeatused sujusid täpselt nagu tiimi inseneride poolt planeeritud.
Esimese kahe tunni järel hoidis auto number 36 kolmandat kohta. Number 35 rühkis visalt võistlustabelis ülespoole – ka siis, kui Ho-Pin Tungi järel asus rooli Nelson Panciatici. Kui võistlus oli jõudnud täpselt poolepeale – möödunud oli kolm tundi ja ees seisis veel kolm tundi – sõitis number 36 teisel kohal ja tema vennas võistles neljanda koha nimel.
Seejärel riivas number 7 all sõitev Audi Alpinet. Stéphane Richelmi kaotas edumaad, kuid säilitas teise positsiooni. Kolmandana rooli istunud Gustavo Menezesel õnnestus aga pääseda võistlust juhtima, kui esimesel kohal sõitnud auto tegi vea.
Number 36 Alpine A460 jätkas tugevas tempos ning kasvatas edumaad oma jälitajate ees. Number 35 langes võistluses tahapoole, kui teenis karistusringi boksipeatuses tehtud vea eest.
Kuue tunni kestvussõit sai dramaatilise kulminatsiooni vahetult enne viimase tunni algust, kui turvaautol tuli minna appi raja piiretesse sõitnud GT sõidukile. See ei mõjutanud palju liidripositsioonil olijat, kuid number 35 sõiduk kaotas tervelt ringi. Nicholas Lapierre jätkas edukat liidripositsiooni eest võitlemist, kuid viimase 10 minuti sees tuli tal teha veel kohustuslik boksipeatus.
Prantslane naasis teisele kohale rivaali Derani järele ning taas algas mõõduvõtmine. Alpine juhil õnnestus saavutada edumaa. Tänu soodsale möödasõidumanöövrile õnnestus Alpine juhil minna liidriks hetkel, kui finishilipp oli juba nägemisulatuses.
Samal ajal, kui tiim tähistas möödasõidu, saabus teade võistlusauto number 35 kiiruse aeglustumisest, rehvi ja tagavedrustuse purunemisest, mis sundis Nelson Panciatici teelt kõrvale pöörama.
Nicolas Lapierre säilitas kainet meelt ja tõi Alpinele teise võidu maailmameistrivõistlustelg pärast tiimi 2015. aasta 6 tunni kestvussõitu Shanghais. Belgias saavutatu oli esimene võit uue Alpine A460-ga.
Laupäevane saavutus tõstis Lapierre’i-Menezese-Richelmi kestvussõidu LMP-klassi sõitjate tippu. Sama palju punkte on kahe ringi järel Sennal-Albuquerque’il-Gonzalezel.
Meeskond ootab oma järgmist võistlust Le Mans’i 24 tunni testipäeval pühapäeval, 5. juunil. Aastasündmus Le Mans 24 tunni kestvussõitu peetakse 18.–19. juunil.
WEC 6 tunni kestvussõit Spa-Francorchamps ringrajal – LMP2-klassi järjestus
1. Signatech-Alpine #36 – 151 ringi
2. Extreme Speed Motorsports #31 +3.579s
3. Manor #45 +5.069s
4. RGR Sport by Morand #43 +5.464s
5. G-Drive Racing #26 +1 ring
6. G-Drive Racing #38 +3 ringi
7. Extreme Speed Motorsport #30 +5 ringi
8. Manor #44 +7 ringi
9. SMP Racing #37 +15 ringi
NC. Baxi DC Racing #35 – 143 ringi
Kestvussõidu punktide arvestus – LMP2-klassi piloodid
1. Senna / Albuquerque / Gonzalez – 37 punkti
2. Lapierre / Menezes / Richelmi – 37 punkti
3. Cumming / Derani / Dalziel – 36 punkti
9. Cheng / Tung / Panciatici – 6 punkti
Kestvussõidu punktide arvestus – LMP2-klassi meeskonnad
1. RGR Sport by Morand – 40 punkti
2. Signatech-Alpine – 37 punkti
3. Extreme Speed Motorsports – 36 punkti
9. Baxi DC Racing Alpine – 8 punkti
Lisateave:
Christophe Deville
Pressiesindaja, Alpine
+33 1 76 84 64 83 / +33 6 72 84 63 24
christophe.deville@alpinecars.com
Marie-Hélène Bacle
Pressiesindaja, Signatech-Alpine
+33 6 64 13 84 49
mariehelenebacle@gmail.com
Renault Press, +33·1·76·84·63·36
www.media.renault.com - www.renault.com
Twitter @Alpine_cars / www.facebook.com/alpinesportscars
Copyright-vabad fotod: http://www.flickr.com/photos/signatech-alpine/
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.