Pressiteade
Teine auhind – disaini grand prix Laurens van den Ackerile, Renault asepresidendile koporatiivse disaini alal – on Renault’le eriliselt tähtis seetõttu, et see tuli pärast aastat, kui üksteise järel toodi turule Espace, Kadjar ja Talisman ning peagi on tulemas uus Megane. Nimetatud mudelitest alates pööras Renault oma sõidukite disainimisel uue lehekülje.
Ja viimasena, kuid mitte vähemtähtsana – parima reklaamfilmi tiitli pälvis Renault Espace’i reklaamikampaania “Make Your Time Great”, kus näitleja Kevin Spacey räägib aja väärtustamisest. “Kaardimaja” staar Spacey teeb reklaamides osalemise otsuseid väga hoolikalt. Spacey jah-sõna uue Espace’i kampaaniale andis Renault’le võimaluse jätkata 1984. aasta Espace’i kampaania sõnamägu “Space-Espace” ning jutustada haarav lugu tänases päevas.
Loe lisaks 31. Pariisi autonäituse veebilehelt: www.festivalautomobile.com
Lisateave:
Antoine Marin / Bruno Hernandez
Tel: +33 6 27376243 / +33 6 80049815
antoine.marin@renault.com, bruno.hernandez@renault.com
Renault Press
Tel: +33 1 76 84 63 36
renault.media@renault.com
www.media.renault.com - www.group.renault.com
Twitter: @Groupe_Renault
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.