Pressiteade
Renault’ ja Dacia Baltikumi tegevdirektor Marcin Kurkiewicz kommenteeris müügitulemusi:
“Duster on kõige rohkem müüdud Dacia mudel Baltikumis. Eestis, Lätis ja Leedus müüdi mullu kokku 957 Dacia Dusterit, aastaga kasvas mudeli müük 4%.
Märkimisväärselt rohkem kui lõunapoolsetes Balti riikides müüdi Dacia Dustereid Eestis. 628 Dusterit on tervelt kaks-kolmandikku selle mudeli eelmise aasta müügikogusest Baltikumis. Ka kasvas Dusterite müük enim Eestis, tervelt 21%, ning Duster lõpetas aasta siinses automüügiedetabelis 6. positsioonil.
Dacia Dusteri edu taga on hind alates 10 990 eurost, viie aasta pikkune garantii ja asjaolu, et tegemist on Eesti teedele sobiva sõidukiga.
Peamiselt tänu Dusteri suuremale populaarsusele Eestis, on Dacia 2015. aasta müügitulemustes sõiduautode-tarbesõidukite osakaalud veelgi rohkem kaldu sõiduautode poole.”
Kolmes Balti riigis müüdi eelmisel aastal kokku 1608 Dacia sõidukit, millest 89% olid sõiduautod ja 11% tarbesõidukid. Eestis müüdi Daciaid 895, neist 95% olid sõiduautod ja 5% tarbesõidukid.
Dacia on 2015. aasta müügitulemuste põhjal 12. autobränd Eestis, selle turuosa on 3,6%.
2015. aastal, mil Dacia tähistas Euroopa turule jõudmise kümnendat aastat, müüdi Euroopas 374 458 Dacia sõidukit.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.