Pressiteade
Renault’ Baltikumi tegevdirektor Marcin Kurkiewicz:
“2015. aastal osteti Eestis 2209 uut Renault’ sõiduautot ja tarbesõidukit, see on 55% meie poolt Baltikumi müüdud sõidukite koguarvust.
Sõiduautode osakaal eelmise aasta Renault’ läbimüügist oli Eestis kõrgem kui Lätis ja Leedus. Tarbesõidukite turul on Renault Eestis kolme enimmüüdava kaubamärgi hulgas, sarnane postitsioon on Renault’l ka Lätis ja Leedus.”
Eestis müüs Renault eelmisel aastal kokku 2209 sõidukit, millest 79% olid sõiduautod ja 21% tarbesõidukid. Kolmes Balti riigis kokku müüs Renault 4044 sõidukit, millest 71% olid sõiduautod ja 29% tarbesõidukid.
2015. aasta müügitulemuste põhjal on Renault Eestis kolmas autobränd Toyota ja Škoda järel. 2016. aastat alustas Renault Eestis 8,9%-lise turuosaga.
“Renault oli eelmisel aastal Eestis üks kõige rohkem läbimüüki kasvatanud autobrände, mille kasv oli 24,5%. 2015. aastal tõi Renault autoturule kolm uuenenud tehnoloogia ja disainiga mudelit: Kadjari, Espace’i ja Talismani. 2016. aastal jätkab Renault mudelite uuendamisega: varakevadel tuleb turule uus Megane’i, seejärel Talisman Grandtour, uuenenud Master, Clio, Scenic ja aasta lõpus Fluence’i järeltulija. Käesoleva aasta lõpuks on Renault uuendanud pea kogu oma mudelivaliku,” ütles Marcin Kurkiewicz.
Meediakontakt:
Krista Must
konsultant
kommunikatsiooniettevõte In Nomine
E-post: krista@innomine.ee
Skype: kristamust
Tel 660 9006
Mob 515 6364
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.