Pressiteade

Jaga

Renault tutvustab mahukat mootorispordiprogrammi

Renault Grupi esimees ja tegevjuht Carlos Ghosn esitleb Renault’ uut mootorispordiprogrammi. Uue strateegia südameks saab Renault Sport ning kaheks kandvaks jõuks Renault Sport Racing ja Renault Sport Cars. Renault Sport Racing vastutab kogu Renault’ võidusõiduprogrammi eest, sealhulgas ka äsjaloodud vormelimeeskonna Renault Sport Formula One Team ja Renault e.dams tegevuste eest. Renault Sport Cars juhib Renault Sport mudelivaliku arendamist ja äritegevust.


Renault Grupi esimees ja tegevjuht Carlos Ghosn avalikustas täna Prantsusmaal Guyancourtis asuvas Renault' tehnoloogiakeskuses Renault’ mootorispordiprogrammi üksikasjad.


Renault Sport on nüüdsest jagatud kaheks üksuseks: Renault Sport Racing ja Renault Sport Cars.


Renault Sport Racingu vastutada on kõik Renault’ mootorispordialased tegevused, muu hulgas vormel 1 meeskond Renault Sport Formula One Team, samuti Renault e.dams, Formula Renault 2.0, Renault Sport R.S.01 Trophy, pluss klientide võidusõidu- ja ralliprogrammid. Renault Sport Racing tegutseb kahes Renault' võidusõidubaasis Enstone'is Suurbritannias ja Viry-Châtillonis Prantsusmaal.


Renault Sport Cars, endise nimega Renault Sport Technologies, vastutab Renault Spordi mudelivaliku arendamise ja äritegevuse eest. Renault Sport on ülemaailmselt tunnustatud suurepäraste kiirete luukpärade nagu Mégane R.S. ja Clio R.S. ning samuti taskukohaste ja kiirete GT-de nagu uus Mégane GT loojana. Renault Spordi kasutusse on antud rahvusvaheliste strateegiate, margi kuvandi ja mudelivaliku suurendamiseks senisest mahukam teadus- ja arendustegevuste eelarve.


Renault otsustas uue struktuuri kasuks kahel peamisel eesmärgil. Esmalt Renault Spordi tutvustamiseks laiemale publikule ja vormel 1 globaalsele auditooriumile Renault Sport Formula One Teami abil. Teiseks demonstreeritakse Formula E ja muude võidusõiduprogrammide nagu näiteks Clio Cup kaudu Renault' mudelivaliku võimeid ja omadusi.


Renault Sport Racing ja Renault Sport Cars teevad tihedat koostööd tehnika ja äri sünergia maksimeerimise nimel. Selle koostöö esimesi vilju näeb Monaco Grand Prix'l.


Carlos Ghosn kommenteeris: ‘Täna me usume, et mootorisport sütitab meeli nii fännide kui ka igapäevaautojuhtide hulgas. Vormel 1 on tähtis osa meie püüdlustest Renault' mudelivaliku tutvustamisel, eriti nendes valdkondades, kus Renault on uustulija.'


‘Mõistagi loodame, et meie tegevusel mootorispordi valdkonnas on mõju Renault Spordi müüginumbritele. Meie siht on inseneritöö kõige kõrgemal tasemel, kuid kõik, mis me oleme saavutanud, oleme valmis loovutama kasutamiseks ka mujale, näiteks kommertstegevustesse.’


Et tagada uutele üksustele nende tegevustes piisav autonoomia, mida on tarvis Renault Grupi strateegiliste korporatiiveesmärkide ja -nõuete täitmiseks kiirelt arenevas võidusõidumaailmas, loodi järelevalvenõukogu, mida hakkab juhtima Carlos Ghosn.


Renault Sport Racingut juhib presidendi rollis Jérôme Stoll, tegevdirektoriks saab Cyril Abiteboul. Renault Sport Carsi tegevdirektoriks saab Patrice Ratti. Võidusõidudirektorina ühineb Renault Spordi tiimiga Frédéric Vasseur, kes hakkab vastutama spordi- ja tehnikavaldkonna eest. Renault Grupi brändide direktor Guillaume Boisseau hakkab meeskonnas juhtima turundustegevusi ning jälgima, et võidusõiduprogrammide alustamine ja käigushoidmine ühtiks Renault’ turundusstrateegiaga.


Uute võidusõidualaste väljakutsete keskmes on äsjaloodud vormelimeeskond Renault Sport Formula One Team. Uue väljakutse esitaja F1 maailmas kasutab Renault R.S.16 platvormi, mis on konstrueeritud ja toodetud Enstone'is, Renault R.E.16 jõuallikas valmib endiselt Viry-Châtillonis.


Et vältida igasuguseid kõhklusi vormel 1 spetsiifilistele nõuetele vastamise osas, on F1 meeskonnas ametisse nimetatud terve rida spetsialiste. F1 meeskonna tehniliseks juhiks saab Bob Bell, veermikuosa tehniliseks direktoriks Nick Chester ning jõuallikate tehniliseks direktoriks Rémi Taffin. Renault Sport Formula One Team-i pilootideks saavad Kevin Magnussen ja Jolyon Palmer, neid toetab Esteban Ocon, kes liitub kolmandana meeskonnaga varupiloodina.


Renault avalikustas üritusel ka oma partnerid. Renault'-Nissani liidu partner Infiniti jätkab oma teekonda vormel 1-s koos Renault'ga ning panustab sellesse veelgi rohkem läbi spetsiaalse tehnoloogiaprogrammi, millega arendatakse välja vormel 1 teise põlvkonna energiakogumissüsteem ERS, millest lõikavad tulevikus kasu kõik Renault'-Nissani liidu margid.


Total ja Renault laiendavad oma praegust koostööd, tarnides Renault Sport Formula One Teamile mitmekesist valikut just neile loodud Totali tooteid.


Renault teatas koostööst veel mitme maineka ettevõttega, kelle hulka kuuluvad premium-kellade tarnija Bell & Ross, revolutsiooniline audiosüsteemide leiutaja Devialet, samuti jäkub koostöö F1 meeskonna seniste partneritega nagu Microsoft ja EMC. Renault jätkab tööalast partnerlust Genii Capital Groupi tütarettevõtte Gravity Motorspordiga, kellele jääb F1 meeskonnas ka vähemusosalus. Genii ja Gravity töötasid erakordselt keerukates oludes väsimatult F1 meeskonna ellujäämise nimel ning Renault tunnustab rõõmuga seda pühendumist – meeskonna tegevjuhtkonda mittekuuluva direktorina jätkab Gerard Lopez.


Renault Sport Technologies kliendi-võidusõiduprogrammide meeskonnad tegutsevad edasi Renault Sport Racingu egiidi all, selle juhina jätkab Jean-Pascal Dauce. Uus korraldus võimaldab Renault'l senisest tõhusamalt tegeleda erinevate võistlussarjadega alates rallist Clio R3T-ga ja ühe-mudeli võistlussarjadega nagu näiteks Clio Cup ja Renault Sport R.S.01 Trophy. Renault jätkab ka vormelisarjaga Formula Renault 2.0, mis on juba enam kui 45 aasta vältel andnud väljapaistvatele võidusõitjatele ja võitjatele võimaluse alustada autospordiga ning välja jõuda kõrgemale tasemele. Praeguseks on ligikaudu 60% tänastest F1 pilootidest võistelnud Formula Renault's.


Renault’ Formula E tegutseb samuti edasi Renault Sport Racingu all. Renault pühendub Renault e.dams meeskonnaga sellele meistrisarjale vähemalt neljanda hooajani. Formula E tähtsust Renault' jaoks märgib valitud juhtkonna tugevus ja stabiilsus: sinna kuuluvad neljakordne vormel 1 tšempion Alain Prost ning Jean-Paul Driot. Järgmistel hooaegadel arendab Renault Sport Racing välja ning tarnib meeskonnale jõuallika (ka elektrimootori) ja käigukasti. Eesmärgid on ambitsioonikad – võita tiitel nii pilootide kui ka meeskondade arvestuses.


Ühtlasi tutvustati võidusõiduakadeemiat Renault Sport Academy, millel on kaks eesmärki: leida uusi talente, kes võiksid tulevikus võistelda vormel ühes ja anda Renault' turgudele võimalus aktiivselt osaleda tulevastes autospordiväljakutsetes kohalike pilootide jälgimise ja toetamise kaudu.


Lisainformatsioon:

Renault Sport Racingu pressimaterjalid, fotod ja videod leiab aadressilt www.renaultsport.com


Kliki kodulehe ülaservas ikoonil 'Media'.

Login : renaultsport

Password: mediaf1


Kui oled meedialehel juba registreerunud, toimivad endiselt Sinu isiklikud koodid.


Lisaküsimuste korral võta ühendust: media@renaultsportf1.com .


Meediakontakt :

Laurence Letrésor laurence.letresor@renaultsportf1.com / Tel: +33 6 76 03 30 29

Christophe Deville, christophe.deville@renault.com / Tel: +33 6 72 84 63 24

Üldkontakt : +33 1 76 84 63 36


Kodulehekülg : www.media.renault.com - www.group.renault.com

Jälgi meid Twitteris : @Renault_live

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.