Pressiteade
Regionaalsest liidrist globaalseks konkurendiks
2015. aasta oli Renault Grupile globaalsel kergtarbesõidukite turul edukas. Renault müüs selles turusektoris 387 000 sõidukit ehk 12,4% rohkem kui aasta varem.
Renault’ turuosa globaalsel kergtarbesõidukite turul kasvas 3,76%-ni (+0,63 protsendipunkti).
2015. aastal müüs Renault väljaspool Euroopat 92 400 kergtarbesõidukit. Hea tulemus saavutati hoolimata ebasoodsatest oludest põhilistel turgudel – Brasiilias ja Alžeerias.
Maailmas müüakse Renault’ kergtarbesõidukeid 112 riigis, paljudes neist on Renault enimmüüdavate autobrändide esikolmikus.
18 aasta pikkune edulugu Euroopas
Renault on hoidnud Euroopa kergtarbesõidukite turul liidripositsioonil juba 18 aastat, seda suurelt jaolt tänu Kangoo, Masteri ja mitmeid auhindu võitnud Traficu müügiedule.
Euroopa turul, mis kasvas 11,4%, suurenes Renault kergtarbesõidukite müük kõigil põhilistel turgudel, sealhulgas Saksamaal, Itaalias, Hispaanias. Kõige rohkem kasvas müük aga Suurbritannias – tervelt 1,2 protsendipunkti.
Ka Prantsusmaal kasvas Renault turuosa 1,2 protsendipunkti ning jõudis 32,85%-ni, mis on brändi parim tulemus pärast 2006. aastat. Kangoo, Trafic ja Master lõpetasid aasta oma segmendi tipus.
“Oleme uhked, et oleme hoidnud liidripositsiooni 18 järjestikust aastat. See tulemus näitab, et oleme suutnud pakkuda oma klientidele küllaldaselt suurt valikut kergtarbesõidukeid, meie positsiooni tugevdas veelgi uue Traficu turuletoomine,” ütles globaalse kergtarbesõidukite sektori müügi- ja turunduse asepresident Pascal Schmitt.
Kergtarbesõidukite alased ekspertteadmised
Renault’ kergtarbesõidukite alaste ekspertteadmiste süda asub Prantsusmaal Villiers Saint-Frédéric Tehnokeskuses, sealt on pärit ka Renault’ mudelid Kangoo, Trafic ja Master. Keskuse insenerimeeskonnad tegelevad uute sõidukite arendamise ja testimise, prototüüpide ehitamise ja simulatsiooni ning tootmisprotsesside arendamisega.
Renault’ tehaste tootmispädevust hindavad kõrgelt teised kergtarbesõidukeid tootvad autobrändid. Nende hulgas on Renault’ koostööpartnerid GM, Daimler, Renault Trucks, hiljuti koostööd alustanud Fiat ning mõistagi Renault’ strateegiline partner Nissan.
Renault’l on kergtarbesõidukite tootmistehased kolmel kontinendil:
Renault Pro+ on Renault Grupi ülemaailmne ekspert-kaubamärk, mis on pühendunud kergtarbesõidukite ostjate ja kasutajate teenindamisele, klientide vajadustele täpselt vastavate toodete ja teenuste pakkumisele. Renault Pro+ kvalifitseeritud spetsialistid täidavad Renault’ poolt kergtarbesõidukite kasutajatele antud lubadusi ning aitavad Renault’l saavutada ambitsioonikaid eesmärke 2016. aastal maailma kergtarbesõidukite turul.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.