Pressiteade
Sõltumatu tehnilise komisjoni eesmärk on kontrollida, et Prantsuse autotootjad ei ole paigaldanud sarnaseid seadmeid oma sõidukitesse.
Sellest tulenevalt on ministeeriumi volitusel tegutsev ametkond UTAC hetkel testimas järgemööda 100 sõidukit, sealhulgas 25 Renault’ sõidukit – arv, mis vastab Renault’ turuosale Prantsusmaal. 2015. aasta lõpu seisuga, kui ametkond oli jõudnud testida 11 sõidukit, sealhulgas 4 Renault’ sõidukit, said Prantsuse riigiasutused alustada tulemusarutelusid Renault’ inseneritiimiga.
Prantsuse energia- ja kliimaagentuur (DGEC), mis on majandus, jätkusuutliku arengu ja energeetikaministeeriumi poolt määratud peamiseks kontaktiks sõltumatule tehnilisele komisjonile, on täna seisukohal, et käimasolev kontroll ei paljasta petutarkvara kasutamist Renault’ sõidukites.
Renault’le on see hea uudis.
Käimasolevad testid avavad võimalusi uute lahenduste väljatöötamiseks nii tulevikus kui ka tänaste uute sõidukimudelite energiatõhususe parandamiseks.
Samal ajal otsustas Prantsusmaa pettustevastane amet (DGCCRF) läbi viia täiendavaid kohapealseid kontrollkäike ja materjalide uurimisi, et olla täiesti kindel sõltumatult tehniliselt komisjonilt saadud esmastes tulemustes.
DFCCRF külastas peakontorit ning Renault’ tehnokeskuseid Lardys ja Guyancourtis.
Renault’ kõik üksused on täielikult valmis koostööks nii sõltumatu tehnilise komisjoniga kui ka majandusministeeriumi volitusel tegutsevate lisauuringute läbiviijatega.
Pärast detsembrikuus peetud Pariisi kliimakonverentsi (COP21) otsustas Renault kiirendada oma investeeringutega keskkonnasäästlike tehnoloogiate arendamist, et kaitsta meie planeeti.
Renault Grupp on tänaseks käivitanud kolmanda süsinikujalajälje vähendamise programmi (1. programm käivitati 2013. aastal, 2. programm 2014. aastal). Kolme aastaga on Renault Grupp vähendanud oma sõidukite süsinikujalajälge 10% võrra.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.