Pressiteade
Uue prototüübi esitlus näitas, et Renault’ elektrisõidukiteakusid, mis on kulunud (kaotanud 75% oma algsest jõust), saab veel teist kordakasutusse võtta enne nende lõplikku mahakandmist. Hetkel on käimas mitmeid sarnaseidtootearenduskatsetusi, Pariisis esitletud Carwatti prototüüp on hea näidekeskkonnasäästliku majanduse põhimõtete ellurakendamisest, kus akustkasutatakse ära kogu selles olemasolev energiapotentsiaal.
Täna sõidab 94% tarbesõidukitest diiselkütusega,elektriliste jõuallikate kasutuselevõtt linnas kasutatavatel tarbesõidukitelpakub vähem kulukat ja keskkonnasäästlikumat alternatiivi. Carwatt ja Pariisilinnanõukogu plaanivad 2016. aastal varustada elektriliste jõuallikatega veelhulga Renault’ tarbesõidukeid.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.