Pressiteade

Jaga

RENAULT TALISMAN JA UUS RENAULT MEGANE SAAVUTASID EURO NCAP AVARIITESTIS VIIETÄRNILISE SKOORI

Renault Talisman ja uus Renault Mégane teenisid Euro NCAP sõltumatus avariitestis passiivse ohutuse eest maksimaalse viietärnilise skoori. 2015. aastal on viietärnilise skoori teeninud juba neli Renault' mudelit: lisaks Talismanile ja uuele Mégane'ile ka uus Espace ja Kadjar. Renault Talisman ja uus Renault Mégane on erakordselt turvalised tänu rohketele juhiabisüsteemidele, mis teavitavad juhti ohtude eest.

CMF C/D platvormi eelised

Ohutuse osas jagavad nii uus Espace, Talisman, Kadjar kui ka Mégane kõik CMF C/D (Common Module Family – C/D segment) moodulplatvormi eeliseid. Selle uue platvormi juures kasutatakse väga kõrge elastsuspiiriga terasest konstruktsioonielemente (eriti mootori- ja sõitjateruumi vahel). Üks ruutmillimeeter seda sorti terast peab vastu 120 kg koormusele.

CMF C/D kasutab tõhusaid sõitjaid kaitsvaid süsteeme, muu hulgas kahemahulisi eesmisi turvapatju, mille täitumise viis sõltub kokkupõrke tüübist ja sõitja asendist. See omadus võimaldas Talismanil ja uuel Mégane'il saavutada kõrged tulemused nii täiskasvanu kui ka lapse turvalisuse osas. Ühtlasi on turvavööd varustatud eelpingutite ja kohanduvate koormuspiirikutega, mis toimivad vastavalt avarii raskusele ja sõitja kehaehitusele. Külgkokkupõrke korral on eessõitjatel uusima põlvkonna külgturvapatjade ja turvakardinate näol olemas topeltkaitse.


Palju juhiabisüsteeme

Tänu CMF C/D platvormi kasutamisele on Talisman ja uus Mégane mõlemad varustatud paljude juhiabisüsteemidega, mida pruugitakse ka uuel Espace'il. Need süsteemid on loodud juhtidele kindlustunde andmiseks ning ohtudest teavitamiseks ning need võimaldavad paremini keskenduda juhtimisele ning muudavad nii igapäevasõidu lihtsamaks.


Meelerahu tagavad:

  • Adaptiivne kiirushoidik: muutes automaatselt auto kiirust, hoiab eesõitva autoga turvalist pikivahet.
  • AEBS (Active Emergency Braking System – ohuolukorra aktiivpidurdus) annab juhile märku, kui avarii ärahoidmiseks on tarvis pidurdada. Ohuolukorras rakendab automaatselt pidureid.


Juhti hoiatavad:

  • Sõidurajalt väljakaldumise hoiatus.
  • Ohutu pikivahe hoiatus aitab juhil eessõitva autoga hoida turvalist pikivahet.
  • Lubatud sõidukiiruse ületamise vältimine koos liiklusmärkide tuvastamisega: loeb liiklusmärkidelt infot ning seadistab sellele vastavalt kiirushoidiku tööd.
  • Pimenurgahoiatus edastab visuaalse hoiatuse, kui kummagi küljepeegli pimenurgas tuvastatakse sõiduk.


Muudavad igapäevasõidu lihtsamaks ja võimaldavad paremini keskenduda juhtimisele:

  • Värviline head-up näidik asub juhi vaateväljas ning edastab suurema osa juhiabisüsteemide, sõidukiiruse ja navigatsioonisüsteemi infot.
  • Lähituledelt kaugtuledele lülitus (ja vastupidi) toimub automaatselt, nõudmata juhilt sekkumist.
  • Juhiabisüsteemide hulka kuuluvad ka parkimisabi Easy Park Assist (andurid ees, taga ja külgedel) ning tagurduskaamera.


Sukeldumisvastane kaitse: Renault 15 aasta pikkune innovatsioon

Juba 15 aastat on Renault kasutanud nn sukeldumisvastast tehnoloogiat, mille ülesandeks on laupkokkupõrke korral takistada sõitjatel turvavöö alt läbilibisemist. Selle tehnoloogia väljaarendamiseks kasutab Renault spetsiaalseid katsenukke, mille abil imiteeritakse päriselule võimalikult sarnaseid tingimusi. See tehnoloogia nõuab lisatööd istmete ergonoomika ja turvavööde kinnituspunktidega. Euro NCAP muudab igal aastal oma hindamissüsteemi aina rangemaks, 2015. aastal lisati esmakordselt kriteeriumide hulka ka sukeldumisvastase kaitse hindamine.


RENAULT MEEDIAKONTAKT:


Antoine MARIN

Tel: +33 1 76 84 40 76

antoine.marin@renault.com


Orianne TAMBURINI

Tel. +33 1 76 84 63 36

Orianne.tamburini@renault.com



www.media.renault.com & www.group.renault.com


Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.