Pressiteade

Jaga

Alpine lõpetas sportautode kestvussõidu MM-sarja neljandana

Kolm nädalat pärast oma esimest võitu sportautode kestvussõidu MM-sarja (FIA WEC) LMP2 klassis Shangais, seisis Signatech-Alpine silmitsi uue väljakutsega Bahrainis. Hooaja viimasel kestvussõidul istusid Alpine A450b roolis Tom Dillmann, kes sõitis oma vahetuses välja kolmanda koha, seejärel kahekordse Euroopa Le Mans sarja võitja Nelson Panciatici, kes jõudis küll esimeseks, kui langes kokkupõrke tõttu võistluses tahapoole. Kolmandana rooli istunud Paul-Loup Chatin juhtis nr 36 all sõitva Alpine taas võidupositsioonidele. Võistluse viimane vahetus sõideti õhtupimeduses, roolis istus taas Nelson Panciatici, kel õnnestus võidelda kätte kolmas koht, kuid lisaringil kütusepeatusele kulunud aeg andis lõplikuks tulemuseks finišis neljanda koha.

Signatech-Alpine lõpetas hooaja 86 punktiga, kogudes sellest 56 punkti kolme viimase sõiduga, ning saavutas võistluse kokkuvõtteks sportautode kestvussõidu MM-sarja LMP2 klassis neljanda koha.

Philippe Sinault (Signatech-Alpine tiimi juht): “Bahraini kestvussõit oli meile ilmselt hooaja kõige paremini õnnestunud võistlus. Võistluses leidis Tom kiiresti oma rütmi ja meie strateegia töötas paremini kui meie põhiliste rivaalidega oma. Nelson tegi head tööd, kuid teda riivas Nakajima. Ka Paul-Loup oli täis võitlusvaimu. Meie agressiivne taktika peaaegu täitis oma eesmärgi, kuid Nelson oli sunnitud sõitma oma viimase vahetuse lõpuni rehvidega, mida kasutasime ka kvalifitseerimisel. Ta andis endast kõik, kuid ei suutnud säilitada oma parimat positsiooni viimase ringini. Tase oli nii kõrge, et ka kõige väiksem probleem võis poodiumikohtade jagamisel saatuslikuks saada. Tiimitöö oli suurepärane ja sel hooajal õnnestus meil pääseda poodiumile kahel korral: võidu puhul Hiinas ja neljanda kohaga üldarvestuses.”

Nelson Panciatici: “Tänu meie strateegiale oli meil reaalseid võimalusi pääseda seda võistlust juhtima, kuid selle võimaluse nurjas Nakajima, kes sundis mind boksipeatust tegema. See vahejuhtum tõenäoliselt maksis mulle 20 sekundit. Võistluse viimases osas õnnestus mul saavutada kolmas koht, kuid kulunud rehvide tõttu oli seda võimatu säilitada. Kolmanda koha käestminemisest on küll kahju, kuid see ei võta ära meilt rõõmu hooaja teise poole heade tulemuste üle.”

Paul-Loup Chatin: “Igaüks tiimist tegi head tööd ja meil oli hea strateegia. Võistlus kestis meie jaoks kaks minutit liiga kaua, kuid arvan, et me võime olla uhked ka selle üle, mida meie selle hooaja jooksul oleme korda saatnud. Meie viimaste sõitude saavutused julgustavad meid väga tugevalt vaatama 2016. aastasse, mis läheneb väga suure kiirusega.”

Tom Dillmann: “Meie saavutused näitasid, et me oleme suutelised võitlema võistluse kõrgemate kohtade pärast. Minu sõit õnnestus hästi ja Paul-Loup oli samuti kiire. Minu jaoks oli siin Bahrinis neljandale kohale jõudmine pärast Shanghai võitu väga positiivne kogemus. Sellel võistlusel sõites oli minu eesmärk rehve hoida, teistel sõitjatel oli erinev strateegia. Me jäime poodiumikohast ilma Toyota pärast. See ei olnud meie jaoks kerge, aga me tegime hea sõidu ja meil oli hea strateegia. On kahju, et võistlus ei kestnud üks ring vähem.”


Bahraini 6 tunni kestvussõidu tulemused (LM P2 klass)

1. G-Drive Racing #26, 183 ringi

2. KCMG #47, +25.191s

3. G-Drive Racing #26, +1 ringi

4. Signatech-Alpine #36, +1 ringi

5. AF Racing #44, +4 ringi

6. Strakka Racing #42, +5 ringi

7. Team Sard Morand #43, +6 ringi

8. Extreme Speed Motorsports #30, +7 ringi

9. Extreme Speed Motorsports #31, +10 ringi


LM P2 FIA Trophy – lõplik järjestus:

1. G-Drive #26, 178 punkti

2. KCMG #47, 155 punkti

3. G-Drive #28, 134 punkti

4. Signatech-Alpine #36, 86 punkti

5. Team Sard Morand #43, 70 punkti…


Lisateave:

Marie-Hélène Bacle

Pressiesindaja, Signatech-Alpine

+33 6 64 13 84 49

mariehelenebacle@gmail.com

Follow us: www.facebook.com/alpinesportscars

Photos: http://www.flickr.com/photos/signatech-alpine/


Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.