Pressiteade

Jaga

Renault esitleb uut universaalkerega Talisman Grandtouri

Renault on tõmmanud kattevarju universaalkerega Talisman Grandtourilt, mis võtab koha sisse 6. juulil esmaesitletud Talismani sedaanmudeli kõrval. Renault' uus suur universaal kasutab sedaaniga sama tehnikat, kuid pakub lisavõimalusi pagasi veoks. Sujuva küljejoone ja dünaamiliste proportsioonidega kujustus tagab selles klassis vajaliku esindusliku välimuse. Enneolematul tasemel sõidunauding tänu 4Control süsteemi ja aktiivvedrustuse kombineerimisele, Multi-Sense tehnoloogia, mis võimaldab mugavusi kohandada juhi eelistustele vastavaks. Külluslik siseruum ja erakordne mugavus, ventileeritavad esiistmed. Pakiruumi maht on 1700 dm3 (VDA). R-Link2 multimeediaarvuti, BOSE® Surround Sound helisüsteem ja suur valik juhiabisüsteeme lisavad sõidumugavust veelgi. Renault Talisman Grandtour jõuab Euroopas müügile 2016. aasta esimeses pooles.

1. Talisman Grandtour: Renault’ uus suur universaal

6. juulil esitles Renault sedaankerega Talismani, nüüd tõmmati kate uuelt universaalilt Talisman Grandtourilt.

D-segmendi (sedaanid ja universaalid kokku) autosid müüakse Euroopas igal aastal üle miljoni, universaalide osa on selles 54 %.

Uuel Renault Talisman Grandtour’il on kõik sedaan-Talismani omadused, lisatud on stiilsust ja antud keretüübi praktilisust.

1.1Hoogne kujustus

Talisman Grandtouri välismõõtmed on samad nagu sedaanil (pikkus: 4,86 m / laius: 1,87 m / kõrgus: 1,46 m / teljevahe: 2,81 m) ning sarnased on ka dünaamilised proportsioonid: sujuv küljejoon ja kõrge vööliin.

Poleeritud alumiiniumist katuseraamid rõhutavad pikka katusejoont, mida täiendab veelgi lisaspoiler. C-piilar ja kroomservadega külgaknad lisavad viimistlusele omanäolisust. Tagumise akna kaldenurk lisab dünaamilisust veelgi.

1.2Lihtne ligipääs pakiruumile

Pakiruumi pääseb ligi ilma luuki käsitsi avamata. Elektrilist tagaluuki saab avada väga lihtsasti – tagumise kaitseraua all jalga liigutades.

Talisman Grandtouri pakiruumi maht on pakiruumi katteni 572 dm3 (VDA), maksimaalne laadimissügavus on 1116 mm. Kui tagumiste istmete seljatoed alla klappida, kasvab laadimissügavus 2010 mm-ni ja maksimaalne maht peaaegu 1700dm3-ni (VDA).

1.3 Heaolu saladus: ruumikas ja hubane sõitjateruum, mugavad istmed

Renault Talisman Grandtour on loodud silmas pidades juhi ja sõitjate heaolu. Täpselt nagu sedaan-Talisman on ka universaalkerega Talisman sõitjateruumi avaruse oma klassi liider. Sedaaniga võrreldes on Grandtouri tagaistmel 30 mm rohkem pearuumi (kokku 886 mm).

  • Pearuum ees: 902 mm,
  • Pearuum taga: 886 mm,
  • Sõitjateruumi laius ees küünarnuki kõrgusel: 1512 mm,
  • Põlveruum taga: 262 mm,
  • Üle 25 liitri panipaiku.

Mugavad esiistmed kombineerivad parimaid omadusi selles autoklassis:

  • Kuni 10 võimalikku reguleerimisvõimalust (kaheksa neist elektrilised) ja istmepadi, mille pikkust saab muuta kuni 60 mm ulatuses (ainult Initiale Paris varustustasemel),
  • Neljas suunas nimmetoe reguleerimine (kõrgus/sügavus),
  • Massaažifunktsioon: reguleerida saab intensiivsust, eri programmid (kaks programmi / viis sagedust),
  • Lennunduse stiilis kuuel viisil reguleeritavad peatoed,
  • Soojendusega istmepadjad ja seljatoed,
  • Kuni kuue profiili mälufunktsioon.

Pluss kaks uut omadust:

  • Integreeritud ventilatsioon tagab lisamugavuse kuuma ilmaga.
  • Uus tehnoloogia „Cover Carving Technology”: tugev, pooljäik ja kerge esiistmete seljatugede tagumine külg, mis annab lisaruumi, muu hulgas üle kolme sentimeetri põlveruumi tagaistujatele.

Talisman Grandtour on saadaval ka Initiale Paris varustusega, mis tähendab veelgi suuremat mugavuset ja esinduslikkust. Initiale Paris'ga käib kaasas veel eksklusiivne Améthyste Black välisviimistlus, spetsiaalne Nappa® nahkpolster ja tõhusam mürasummutus (peamiselt tänu lamineeritud küljeklaasidele).


2.Talisman Grandtouris kasutatakse moodsaid sõidumugavust lisavaid tehnoloogiaid.

2.1Multi-Sense tehnoloogia ühendab nelja ratta juhtimise ja aktiivvedrustuse

Esmakordselt omas klassis ühendab Renault Talisman Grandtour – just nagu sedaangi – 4Control süsteemi aktiivvedrustusega. Linnaliikluses annab 4Control Talisman Grandtourile erakordselt hea manööverdusvõime. Kurvistabiilsuse ja -võimekuse osas (eriti, kui on tarvis teha põikemanöövreid) ning sõidukindluse ja -mugavuse osas on uus Renault täiesti omas klassis.

Renault’ Multi-Sense tehnoloogia võimaldab nelja eelprogrammeeritud seadistuse abil – Comfort, Sport, Neutral ja Eco – sõidukogemust vastavalt juhi meeleolule muuta, viiendana on valikus vastavalt juhi soovidele täies ulatuses muudetav Perso-režiim.

Tänu otsevaliku-nupule võib Talisman Grandtouri sõidurežiimi hetkega muuta. Kiirelt ja ainult kahe klikiga saab näiteks mugava Comfort-režiimi vahetada Sport-režiimi vastu ja vastupidi. Talismanile iseloomulik madal raskuskese ja istumisasend võimaldavad Multi-Sense süsteemi eeliseid veelgi paremini ära kasutada, eriti kui valida dünaamiline Sport-režiim.

Sõitjateruumi meeleolu saab muuta ka valgustusega (sinine, punane, pruun, roheline või lilla), näidikutel kuvatava info esitlusviisi ja värvi ning mootori häält.

2.2R-Link 2: maailmaga ühendatud kontrollkeskus

Talisman Grandtouri varustusse kuulub Renault’ R-Link 2 multimeedia-tahvelarvuti, mis on saadaval kas kas seitsmetollise lai- või 8,7 tollise püstformaadis ekraaniga. R-Link 2 kontrollib sõiduki juhiabisüsteeme ning ka kõiki standardtoiminguid nagu navigeerimine ning heli- ja kliimaseade. Puutetundliku ekraani funktsioone täiendavad kiirvaliku nupud, keskkonsoolil asuv multifunktsionaalne pöördvalits ja lisanupud roolil.

Avaleht on isikupärastatav ning tagab juhil kiire ligipääsu kõige populaarsematele ja sagedamini kasutatavatele funktsioonidele.

2.3. Rätsepatööna valminud Bose® helisüsteem

Talisman Grandtouril kasutatakse spetsiaalselt sellele mudelile loodud BOSE® Surround Sound helisüsteemi, millesse kuulub 12 võimsat kõlarit, lisaks veel bassikõlar. Centerpoint® Technology muudab stereosignaali mitmekanaliseks signaaliks ja tekitab ruumilise heli, Bose® digitaalne signaalitöötlus kasutab ära Talismani sõitjateruumi akustilisi omadusi, et anda edasi muusika igat nüanssi.

2.4Lai valik juhiabisüsteeme (ADAS)

  • Kindlustunnet lisavad: adaptiivne kiirushoidik (ACC), hädaolukorra aktiivpidurdus (AEBS).
  • Hoiatavad: sõidurajalt välja kaldumise hoiatus (LDW), ohutu pikivahe hoiatus (SDW), liiklusmärkide tuvastus ning lubatud kiiruse ületamisel rakenduv hoiatus (TSR/OSP), pimenurgahoiatus (BSW).
  • Abistavad: tagurduskaamera, automaatsed päeva- ja kaugtuled (AHL), elektriline seisupidur, head-up näidik, parkmisandurid ees, taga ja külgedel, parkimisabi.

Eraldi töölerakendatav värviline head-up näidik edastab kasulikku teavet: sõidukiirust, navigeerimisinfot, juhiabisüsteemide infot (ADAS).

2.5 Sõidunauding tänu efektiivsetele mootoritele

Renault Talisman Grandtouri mootorivalik kattub sedaankerega Talismani omaga.

Kaks bensiinimootorit:

  • Energy TCe150 ja Energy TCe 200 ühendatakse seitsmekäigulise topeltsiduriga EDC automaatkäigukastiga.
  • Kolm diiselmootorit:
  • Energy dCi 110 ühendatakse kas kuuekäigulise manuaalkäigukastiga või kuuekäigulise topeltsiduriga EDC automaatkäigukastiga.
  • Energy dCi 130 on samal moel ühendatud kas kuuekäigulise manuaalkäigukastiga või kuuekäigulise topeltsiduriga EDC käigukastiga.
  • Topeltturbo-Energy dCi 160 on saadaval ainult koos kuuekäigulise topeltsiduriga EDC käigukastiga.

Renault Talisman Grandtour tuleb müügile nelja erineva varustustasemega. Lisaks pakutakse Initiale Paris tippversiooni. Uue mudeli debüüt toimub 2015. aasta Frankfurdi autonäitusel ja Euroopas jõuab see müügile 2016. aasta esimeses pooles.

Galerii

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.