Pressiteade

Jaga

Eesti parim lohesurfar Kristiin Oja sõitis puhkusel Renault Kadjariga

Puhkuse ajal oli Eesti parimal lohesurfaril Kristiin Oja kasutada uus Renault Kadjar, millega ta läbis ligi 1000 km. Tema arvamus proovitud auto kohta on: "Renault Kadjar sobib igale poole, sõitsin sellega nii linnas, maanteel kui ka kruusal." räägib Kristiin, "Kadjar on kruusateedel vaikne ja mugav ning läheb pehmelt kividest ja aukudest üle. Sobib hästi nii linna sponsoritega kohtumisele minekuks, kui kogu surfivarustusega randa kihutamiseks.”

“See suvi Eestis on olnud eriline. Pole küll olnud pikalt head rannailma, aga on olnud suurepärane surfarite suvi,” ütles maailmas kõige kõrgemale positsioonile tõusnud Eesti lohesurfar Kristiin Oja. Järgmiseks lohesurfi MM-etapiks valmistus Kristiin kodustes randades, loe tema soovitusi, kuidas leida Eestis head surfikohta.

Lohesurfar Kristiin Oja:

“Kõigepealt tuleks vaadata ilmaennustust, mis suunast ja kui tugevalt tuul puhub. Kõige täpsema ennustuse Eesti kohta saab veebilehelt yr.no. Ilma ilmaennustuse abita on Eestis väga raske ära arvata, mis suunast tuul puhuma jääb – seda, et tuul puhub pidevalt ühest suunast, juhtub meil harva. Erinevate tuulesuundadega sobivad erinevad rannad.

Kindlasti tuleks valida surfamiseks koht, kus ei oleks suuri kive ning seejärel paika panna oma eelistused, kas soovid sõita siledal veel või lainetes. Lainerandasid on Eestis vaid kaks, Vääna rand Harjumaal ning Ristna rand Hiiumaal. Kes eelistab siledat vett, siis selliseid on Eestis kõrkjate vahel palju.

Kõige tuulisem on alati saartel. Kui mandril tuult napib, tulebki surfivarustus auto peale laadida ja suund saarele võtta. Samas oleme Eestis õnnistatud ilusa rannajoonega ja häid surfikohti on meil siin palju. Kui märkad head surfikohta, siis õpi tundma, millised tuulesuunad sinna sobivad."

Oma lühikese puhkuse veetis Kristiin Eestis, nautides surfamist kodustes randades. Ta leidis, et seekord tal tuulega vedas, Pärnus puhus tuul pea iga päev ning suvepealinna randadest saidki tema põhilised selle suve surfipaigad. “Kõige meeldejäävam puhkuseelamus oli “downwinder” ehk allatuult surfamine ühest rannast teise: Pärnu rannast linnaäärsesse Raeküla randa, kuhu enne auto sai viidud ning jäetud ja hiljem sellega tagasi Pärnusse sõidetud,” rääkis Kristiin.

Kristiin rääkis ka, et surfari aktiivse elustiili lahutamatuks osaks on ruumikas auto, millega saab läbida pikki vahemaid ning sõita kitsastel kruusateedel rannale võimalikult lähedale: “Päris liiva peale sõita Eestis ei saa, küll aga on vaja vahest sõita kitsal kruusateel, et pääseda võimalikult lähedale parkima, kuna surfivarustust pikalt tassida on päris raske.”

Puhkuse ajal oli Kristiinil kasutada uus Renault Kadjar Abc Motorsist, millega ta läbis kahe nädala jooksul ligi 1000 km. Tema arvamus proovitud auto kohta on: "Renault Kadjar sobib igale poole, sõitsin sellega nii linnas, maanteel kui ka kruusal." räägib Kristiin, "Kadjar on kruusateedel vaikne ja mugav ning läheb pehmelt kividest ja aukudest üle. Sobib hästi nii linna sponsoritega kohtumisele minekuks, kui kogu surfivarustusega randa kihutamiseks.”

Kristiin Oja

Maailma kõige kõrgemale kohale tõusnud Eesti lohesurfar Kristiin Oja (30) on alaga tegelenud seitse aastat ning ekstreemspordialasid armastanud kogu oma elu. 2009. aastal pühendas ta oma elu täielikult lohesurfile, reisides maailma tuulistesse randadesse ning surfanud alati, kui vaba aega tekib. Kristiin Oja on Eesti parim lohesurfar ja paljude võistluste liider. Ta saavutas 11.-19. juulil Hispaanias Tarifas oma parima tulemuse – lohesurfi MM-i Virgin Kitesurf World Championships kolmandal etapil 5. koha.

Jälgi lohesurfari Kristiin Oja tegemisi veebis www.kristiinoja.com ja sotsiaalmeedias https://www.facebook.com/KristiinOjaKiteboarding?fref=ts

Renault Kadjar

Voolujoonelise ja atleetliku disainiga C-segmendi crossover Renault Kadjar on avar - Kadjari disainis leiab vihjeid maastikuautodele, sedaanidele ja universaalidele. Kompaktsed mõõtmed (4,45 m pikk x 1,84 m lai) ja madal katusejoon (1,60 m) rõhutavad dünaamilisust. Kadjaril on suur pakiruum, mille maksimaalne maht on 527 liitrit.

Moodsa varustusega Renault Kadjar tuleb edukalt toime rasketel, liivastel ja mudastel teedel ja aeglasel kiirusel ning pakub head sõidumugavust maanteedel.

Voolujoonelise ja atleetliku disainiga uus automudel on saadaval nii esi- kui ka nelikveolisena ning valida saab kolme eri tüüpi Energy mootori vahel. Efektiivsete mootorite, suurepärase sobivusega nii tiheda asustusega linnadesse kui ka eri tüüpi teedele, atraktiivse disaini ja tippklassi varustusega on Kadjaril olemas kõik, mida läheb tarvis Renault’ ambitsioonide toetamiseks kompaktsete crossoverite segmendis.

Nelikveolisena on Kadjar kehva haarduvusega oludes eriti kindel. Juht saab kolme režiimi hulgast valida ideaalse ülekandelahenduse (2WD, 4WD Auto, 4WD Lock).

Esiveoliste versioonide varustusse kuulub süsteem Extended Grip, mis parandab haarduvust rasketes oludes. Selle süsteemiga koos kasutatakse M+S rehve, mis tagavad mudasel või liivasel pinnal parema haarduvuse.

Külluslik 200 mm kliirens ja tõusu- ning lahkumisnurgad vastavalt 18 ja 28 kraadi kindlustavad silmapaistva läbivuse mistahes tüüpi pinnasel.

Põhjaalused kaitseplaadid hoiavad vigastuste eest nii sõiduki esi- kui ka tagaosa.

Galerii

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.