Pressiteade
Tugevus tuleb maastikuautode maailmast
Nelikveolisena on Kadjar kehva haarduvusega oludes eriti kindel. Juht saab kolme režiimi hulgast valida ideaalse ülekandelahenduse (2WD, 4WD Auto, 4WD Lock).
Esiveoliste versioonide varustusse kuulub süsteem Extended Grip, mis parandab haarduvust rasketes oludes. Selle süsteemiga koos kasutatakse M+S rehve, mis tagavad mudasel või liivasel pinnal parema haarduvuse.
Külluslik 200 mm kliirens ja tõusu- ning lahkumisnurgad vastavalt 18 ja 25 kraadi kindlustavad silmapaistva läbivuse mistahes tüüpi pinnasel.
Põhjaalused kaitseplaadid hoiavad vigastuste eest nii sõiduki esi- kui ka tagaosa.
Universaalidest inspireeritud praktilisus ja mitmekülgsus
Siseruum on kasutajasõbralikult ja intuitiivselt ümberseatav. Easy Estate-süsteemi pakiruumi paigutatud hoovad võimaldavad tagumisi istmeid suhtes 60/40 automaatselt lukustusest vabastada ja alla klappida. Lisaks sellele saab väikese hoova abil (asub istme all) kõrvalistuja istme seljatuge alla kallutada ja tekitada väikese laua. Ühtlasi annab see võimaluse autos vedada üle 2,5 meetri pikki esemeid.
Pakiruumis saab valida kahe seade vahel: „kõrge” annab täiesti tasase põranda ning teeb lihtsaks suurte esemete laadimise, „madal” tagab maksimaalse mahu 472 dm3 VDA (527 liitrit). Samal ajal on pakiruumi võimalik jaotada kaheks või kolmeks osaks ning sedasi nutikalt pagasit kaitsta. Pakiruumi põranda all asub spetsiaalne panipaik pakiruumi eemaldatava katte hoidmiseks.
Kadjari haakekonksu saab pakiruumis asuva hoova abil hõlpsalt kokku klappida.
Kadjari sõitjateruum on imetlusväärselt mahukas. Tagarea kõrgus istmest laeni (910 mm) ja laius küünarnuki kõrgusel (1456 mm) on segmendi parimate hulgas.
Keskkonsooli on paigutatud käepärased panipaigad, kokku mahutavad Kadjari sõitjateruumi praktilised panipaigad 30 liitrit, teiste hulka kuulub 7,5-liitrine kindalaegas.
Sedaanidega võrreldav sõidumugavus ja nauding
Väga mugavate ja ideaalilähedaselt keha toetavate istmetega Renault Kadjaris on juhi sõiduasend väga sarnane sedaankerega autode omale. Ühtlasi on Kadjar suurepärase manööverdusvõimega, tema pöördering on ainult 10,72 meetrit.
Kadjar on varustatud suure hulga juhiabisüsteemidega, mis hõlbustavad igapäevasõitu, teiste hulgas „käed-vabad” parkimisabi ja tagurduskaamera, mis muudavad parkimise linnas lihtsaks.
Kadjari disainis leiab vihjeid maastikuautodele, sedaanidele ja universaalidele. Kompaktsed mõõtmed (4,45 meetrit pikk x 1,84 meetrit lai1) ja madal katusejoon (1,60 m) rõhutavad dünaamilisust. Esiosa jätab jõulise mulje. Ümber esitulede jätkuv kroomliist lisab visuaalset muljet laiusest ja annab oma panuse Kadjari enesekindlale karakterile. Silmatorkava kujuga 17–19-tollised alumiiniumveljed toonitavad veelgi Kadjari jõulisust. Voolujoonelist ja sensuaalset kuju rõhutab uste viimistlus: need on lähevad sujuvalt ja märkamatult üle küljekarpideks. Kurvikad küljed ja rõhutatud aknajoon lisavad veelgi muljet auto võimekusest ja võimsusest.
Kadjar on Eestis saadaval nelja varustustasemega:
Algversioon LIFE (saadaval septembrist) pakub manuaalset kliimaseadet, püsikiiruse hoidjat, ABS-, AFU-, ESC-, HAS-süsteeme, kuut turvapatja, automaatset parkimispidurit ja Bluetooth® raadio-CD seadet. LIFE varustuse tase sisaldab ka 16-tolliseid terasvelgesid, kroomitud aknaraamistikke, kere värvi väliseid uksekäepidemeid ja peegleid ning musta värvi kere eesmise ja tagumise osa katteid.
ZEN versioon on varustatud lisavõimalustega nagu näiteks Renault Hands Free, pikkuse järgi kohandatav ja nimmetoega juhiiste, nahkkattega rool ja kurvifunktsiooniga udutuled. Samuti tõstavad selle LIFE versioonist esile 17-tollised valuveljed ja kroomitud kaitsvad ribad külgedel.
INTENS versioon hõlmab järgmisi varustuse elemente: R-Link 2 multimeedia ja navigatsioonisüsteem, raadio, laiendatud Euroopa kaart, Bluetooth ja USB-sisend, automaatne kahetsooniline kliimaseade, vihmasensor, elektriliselt kokkuklapitavad küljepeeglid, tekstiilpolster naturaalse naha elementidega, tagaiste 1/3 – 2/3 Easy Break süsteemi ja käetugedega, eesmine ja tagumine parkimisabi koos mitmete igapäevaseks liikluseks kasulike juhiabidega nagu näiteks Line Departure Warning süsteem (LDW), Trafic Sign Recognition System ja Automatic high-low tuled (AHL). Selle versiooniga auto on varustatud toonitud tagaklaaside, grafiidi värvi kere eesmise ja tagumise osa katete ja katuseraamiga.
Kõrgeima taseme BOSE® versioon veereb 19-tollistel valuvelgedel. See sisaldab veel Full LED Pure Vision esitulesid, nahk- või tekstiilpolstrit, Nappa nahkkattega rooli, BOSE® markeeringuga ukselävesid ning läikivat musta värvi küljepeegleid.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.