Pressiteade

Jaga

Kwid – Renault’ kasvustrateegia kõige uuem samm

Indias turule toodud Renault Kwid on esimene mudel, mis ehitatud Renault'-Nissani ühisplatvormile CMF-A.

Platvorm CMF-A on küllaltki universaalne, sellele saab ehitada väga erineva disaini ja jõuallikatega autosid. Uus platvorm annab autotootjale parema võimaluse reageerida spetsiifiliste turgude nõudmistele ja eelistustele. See lihtsustab oluliselt uutele turgudele sisenemist, kus esimese sammu tegi Renault Kwidi toomisega India turule.

“Kwid on loodud mõjukatele klientidele, kes ei soovi autosid, mis olid algselt loodud väljakujunenud turgudele ning on nüüdseks vananenud. Nad eelistavad – ja täiesti õigustatult – modernset, vastupidavat, elegantset autot, mille hind märgiks sellise erakordse sõiduki kohta omamoodi väikest revolutsiooni,” ütles Renault’-Nissani juhtimisbüroo vanem asepresident Arnaud Deboeuf.


Džiibiliku disainiga linnaauto

Dünaamilise ja džiibiliku disainiga ning tavalisest kallimate autodega seostuva varustusega Renault Kwid on India linnaautode turul unikaalne. Kwid esindab Renault' disainistrateegia seda külge, mille märksõnadeks on dünaamilisus, jõulisus ja seikluslikkus. Maastikuautodest inspireeritud disain on oma segmendis innovaatiline.

Lühikesed ülendid ees ja taga ning kõrge kliirens (180 mm) loovad mulje tugevusest ja vastupidavusest.

3,68 meetrit pika ja 1,58 meetrit laiana sobib Kwid ideaalselt tiheda liiklusega linnadesse ning tema kõrge isteasend tagab suurepärase nähtavuse pingevabadeks pikemateks reisideks.

Püstine esiosa ja lühikesed ülendid annavad Kwidile välimuse, mis tavaliselt seostub maastikuautodega.

Julge kujustusega iluvõre toob esile Renault' embleemi ning rõhutab veelgi džiibilikkust, esituled koos C-kujulise kroomliistuga kannavad aga margi uhiuut valgussignatuuri.

Pisut reljeefsed küljed lisavad välimusele sujuvust ja dünaamilisust, nurgelised musta värvi rattakoopad meenutavad taaskord maastikuautosid ning ühtlasi kaitsevad autot vigastuste eest. Kwidi jõulist iseloomu rõhutavad uste alaosa katted. Suure nurga all ettepoole viidud tuuleklaas tasakaalustab voolujoonelisuse ja dünaamilisusega kõrget, auto tagaosas veelgi tõusvat küljejoont.

Suured aknad tagavad väga hea nähtavuse ning annavad olulise panuse sõidumugavusse.

Auto tagumise kaitseraua alumine osa on musta värvi viimistlusega – see on järjekordne vihje maastikuautodele. Dünaamilisust lisab kerevärvi spoiler tagaluugil.


Modernne sõitjateruum

Nagu välisdisain, on ka Kwidi sõitjateruum kujustatud sisendamaks usaldust ning enesekindlust. Isikupärased detailid mõjuvad väärikalt, kuid samas pole kaugeltki unustatud igapäevapraktilisust. Horisontaalsed ja puhtad armatuurlaua jooned muudavad sõitjateruumi visuaalselt laiemaks ning jätavad mulje kõrgema klassi autost.

Digitaalsed näidikud ja kroomservadega ventilatsiooniavad lisavad modernsust ning kvaliteeditunnetust. Ühtlasi leiab armatuurlaualt multimeediasüsteemi ekraani. Kalliilimelise ja kvaliteetse sõitjateruumi viimistluse on loonud Renault Design India.


Oma klassis uus varustus

Klavermust keskkonsool on ääristatud kroomribaga ning sellel asub antud segmendi kohta enneolematult suure ekraaniga - seitsmetolline (18 cm) Media-Nav multimeedia/navigatsioonisüsteem.

Kwidi „ühendatud” sõitjateruumi tehnoloogiad vastavad ka nõudlike juhtide soovidele ning lisaks muudavad sõitmise lihtsamaks.

Kasutajasõbralik Media-Nav süsteem sisaldab raadiot ning käed-vabad telefoniühendust võimaldavat Bluetooth-tehnoloogiat, mis muudab sõitmise ohutumaks.

Selline varustus vastab India klientide soovidele, kelle tahavad oma autos näha moodsaid tehnoloogiaid.


Tänu nutikale ehitusele kombineerib Kwid kompaktsed mõõdud (pikkus: 3,68 m) ja sedavõrd ruumika sisemuse, et see on omas klassis etaloniks. Esimesed istmed on külluslike mõõtmetega ning tagumised eriti mugavad.

Kwidi pakiruum on oma segmendi mahukaim.

Galerii

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.