Pressiteade
Espace’is juhib sõidurežiimide valikut uuenduslik Multi-Sense süsteem, mis kontrollib autos kasutatavate tehnoloogiate tööd ning viib sõidunaudingu uuele tasemele. Multi-Sense’iga koordineeritakse näiteks nelja ratta juhtimist, elektrooniliselt seadistatavat amortisaatorit, roolisüsteemi, mootorit, EDC-käigukasti, armatuurlaua näidikuid, mootori häält ja sõitjateruumi valgustust eest.
Täpselt nagu dirigent koori ees, juhib Multi-Sense kõiki uue Espace’i tehnoloogiaid vastavalt juhi ja kaasreisijate soovidele. Olgu nende eelistuseks siis sportlik, rahulik ja lõdvestav sõit või lihtsalt säästlik kulgemine, uus Renault Espace suudab seda pakkuda. Auto iseloomu muutmine käib lihtsa nupuvajutusega.
Multi-Sence süsteemiga on Renault esimene autode suurtootja, mis pakub laiapõhjalist ja intuitiivset eri tehnoloogiate koordineerimissüsteemi.
Seadistatav sõidunauding
Tänu Multi-Sense süsteemile on Espace sõitjate käsutuses neli eelseadistatud režiimi (Eco, Comfort, Neutral ja Sport) ning täielikult isikupärastatav Perso režiim.
Iga režiim loob ja koordineerib sõidumeelelolu kohandades järgnevat:
Auto sees harmoniseeritakse meeleolu vastavalt juhi soovile, kohandades:
Neid režiime ja erinevaid seadeid juhitakse R-Link 2 süsteemi abil. Hoolikalt koostatud ja selge ülesehitusega menüüd annavad võimaldavad intuitiivselt ära kasutada kõiki Renault’ Multi-Sense süsteemi eeliseid.
Mitu Eespace’I ühes autos...
Päeva jooksul võib juhil tekkida vajadus kasutada oma autot väga erinevates situatsioonides. Peaks päeva algama peresõiduga kiirteel, on Comfort-režiim kõige sobivam, tagades stabiilsuse, mugavuse ning limusiiniliku väljapeetuse. Aktiivvedrustus koos nelja ratta juhtimise süsteemiga triigib välja tee ebatasasused. Kiirteekasutuseks kalibreeritud roolisüsteem lisab turvalisust. Rahustav valgus- ja helitaust loovad meeleolu. Järgmisena võib olla juhil tarvis sõita üksi kurvilistel väiketeedel. Sport-režiimis on uus Espace laitmatu juhitavusega. Mootor, käigukast, vedrustus ja roolisüsteem töötavad kooskõlas ning tagavad intensiivse sõiduelamuse. Nelja ratta juhtimise süsteem annab suure panuse juhitavuse elavusse ja täpsusesse. Samal moel kohandub juhi meeleoluga sõitjateruum: valgustaust muutub punaseks ning tänu BOSE® Surround Sound helisüsteemile jõuab juhi kõrvu sportlikum mootorihääl. Ning lõpuks pakub Eco režiim võimaluse sõita ökonoomsemalt ja loodussõbralikumalt. Energia- ja kütusekulu optimeerimisel on oma roll näidikutel.
Tipptasemel mootoritootjana ning turbolaadimise ja downsizingu pioneerina Vormel 1 sarjas, on Renault otsustanud oma mudelivaliku lipulaeva varustada väikese töömahuga mootorite ning EDC (Efficient Dual Clutch) topeltsiduriga automaatse käigukastiga. Uud Renault Espace on varustatud kolme kõrgtehnoloogilise jõuallikaga, mis ühendavad endas sõidunaudingu ja säästlikkuse. Kõigi kolme konstrueerimisel on ära kasutatud Renault’ pädevust mootorispordis kasutatavate jõuallikate loojana.
Loe lähemalt Renault Espace’i kohta alljärgnevast pressimaterjalist.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.