Pressiteade
Pidev töö selle nimel, et ehitada ‘voitures à vivre’ ehk eluks vajalikke autosid on Renault’d maailmale tutvustanud mitmete innovatiivsete, uuenduslike, paindlike ja mugavate autode kaudu. 2012. aastal seadis Renault’ oma brändi DNAs kesksele kohale eesmärgi tugevdada emotsionaalset sidet klientidega. Pühendumus ja uued eesmärgid on toonud uut hingamist nii Renault’ autodisaini kui ka andnud esimesed käegakatsutavad tulemused: esteetilised, ahvatlevad ja atleetlike joontega uued automudelid Clio, Captur, Twingo, Kadjar ning nüüd ka uus Espace.
“Elu täis kirge” jutustab Renault’ inseneride ja disainimeeskondade jõupingutustest, et mõista autokasutajaid ja nende igapäevaelu ning luua argipäeva lihtsamaks muutvaid innovatiivseid ja mugavusi pakkuvaid kvaliteetsõidukeid. Uute autode varustusest võib leida R-LINK2® meelelahutus- ja navigatsioonisüsteemi, erinevad juhiabisüsteemid, Kadjaril on automaatselt liigutatavad istmed ning uuel Espace’il auto erinevate tehnoloogiate tööd kontrolliv Multi-Sense® süsteem.
“Elu täis kirge” lähtepunktiks on uue Clio mudeli turuletoomisega Renault’s alguse saanud muutused,” ütles Renault’ rahvusvahelise turunduse vanem-asepresident Michael van der Sande. “Uus slogan ei ole pelgalt sõnad, vaid lubadus meie klientidele: koos brändiga uueneb täielikult ka Renault’ mudelivalik. Meie insenerid ja disainimeeskonnad töötavad innukalt uute automudelite loomise nimel ning nende eesmärk on luua sõidukid, mis muudavad inimeste elu mugavamaks ja meeldivamaks.”
Renault Grupi uus visuaalne identiteet
Koos sloganiga uueneb ka Renault’ visuaalne identiteet, mis saab grupi kujundusosakonna juhtimisel peagi uue ilme. Uuendused hõlmavad nii brändi visuaalseid kui ka helilisi reklaammaterjale (televisioon, trükised, plakatid, raadio jne), samuti veebilehti, messibokside kujundust, tootearendust, eriüritusi, rõivad jne.
Uuenenud Renault’ logokujundi ‘teemant’ on varasemast suurem ja vabastatud ümbritsevatest piirijoontest. Uut logo on juba näha Renault’ uusimatel mudelitel.
Muutunud on ka logo font, mis on spetsiaalselt Renault’ jaoks välja töötatud. Fondi tegemisel on saadud inspiratsiooni Renault’ minevikust, jäädes seejuures kaasaegseks ja jõuliseks.
Uus Renault’ kollane on kirkam ja soojem ning paigutatud vertikaalse joonena logo paremale küljele.
Tulemuseks on visuaalne identiteet, mis kannab elegantselt edasi Renault’ brändi toodete väärtusi. Loomingulisem ja emotsionaalsem lähenemine on kooskõlas Renault korporatiivse disaini vanem-asepresidendi Laurens van den Ackeri poolt seatud eesmärkidega.
“2009. aastal ettevõttesse saabudes oli minu sihiks taasluua tugev emotsionaalne side Renault’ ja meie klientide vahel,” ütles Laurens van den Acker. “Et eesmärki saavutada, palusin oma meeskondadel pöörduda tagasi Renault’ prantsuse-ladina juurte juurde ning kujundada emotsioone esile kutsuvad ning igapäevaelu lihtsustavad värvilised ja isikustatavad esteetiliste ning jõuliste joontega autod.”
Renault Grupi uut korporatiivset identiteeti, mis hõlmab kaubamärke Renault, Dacia ning Renault Samsung Motors, esmaesitletakse Renault Grupi üldkoosolekul 2015. aasta aprilli lõpus.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.