Pressiteade
Nüüd, 2015. aastal on Renault taasloonud uue Espace'i. Tulemuseks on jõulise disaini, erakordse sõitjateruumi ning eksklusiivse varustusega crossover. Uues automudelis on võimalik valida viie erineva sõidurežiimi vahel.
Vaata blogipostitust videote tegemisest.
Oma uut lipulaeva Espace’i esitledes seab Prantsuse autotootja olulisele kohale aja mõiste. Renault’ kampaania "Muuda oma aeg suurepäraseks" näitab uut Espace'i kui "aja võimendajat” ning pakub juhile võimalust kasutada autosõiduaega iseenda jaoks, ning just sel moel, nagu ta ise soovib.
Koos Kevin Spacey'ga filmiti Espace’i tutvustamiseks viis lühifilmi, kus näitleja räägib avameelselt oma elust ja tööst. Filmid viivad vaatajad rännakule läbi näitleja kõige kuulsamate filmirollide: "Tabamata ilu", "Tavalised kahtlusalused" ja "Kaardimaja”.
Kampaania südameks on veebilehekülg www.espace.renault.com.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.