Pressiteade

Jaga

Kevin Spacey tutvustab uut Renault Espace'i

1984. aastal tõi Renault turule Espace'i, revolutsioonilise mahtuniversaali, mis muutis autoturgu ja mida reklaamiti toreda ingliskeelse sõnamänguga “Space – Espace" lauses ”What if true luxury was space?" (“Mis oleks, kui tõeline luksus oleks ruumikus?").

Nüüd, 2015. aastal on Renault taasloonud uue Espace'i. Tulemuseks on jõulise disaini, erakordse sõitjateruumi ning eksklusiivse varustusega crossover. Uues automudelis on võimalik valida viie erineva sõidurežiimi vahel.

Vaata blogipostitust videote tegemisest.

Oma uut lipulaeva Espace’i esitledes seab Prantsuse autotootja olulisele kohale aja mõiste. Renault’ kampaania "Muuda oma aeg suurepäraseks" näitab uut Espace'i kui "aja võimendajat” ning pakub juhile võimalust kasutada autosõiduaega iseenda jaoks, ning just sel moel, nagu ta ise soovib.

Koos Kevin Spacey'ga filmiti Espace’i tutvustamiseks viis lühifilmi, kus näitleja räägib avameelselt oma elust ja tööst. Filmid viivad vaatajad rännakule läbi näitleja kõige kuulsamate filmirollide: "Tabamata ilu", "Tavalised kahtlusalused" ja "Kaardimaja”.

Kampaania südameks on veebilehekülg www.espace.renault.com.

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.