Pressiteade
Renault' disaineritele antud vabadus paistab välja auto omadustes, varustuses ja külluslikus ruumikuses - koiges, mida seda tüüpi autolt oodatakse. Kuigi kompaktne (Captur on uuest Cliost vaid veidi suurem), on Renault Captur erakordselt ruumikas. Liigutatav tagumine iste annab ideaalse tasakaalu reisijate- ja pakiruumi mahukuse vahel. Pakiruumi maksimaalne maht on 455 dm3 (kuni pakiruumi katteni). Soitjateruumis toovad Capturi kui kasutajasobraliku auto iseloomu esile kaks leidlikku uuendust: suur sahtli tüüpi kindalaegas, mida on ka juhil mugav kasutada ja mis mahutab 11 liitrit, ning eemaldatavate istmekatete voimalus, mida saab lukkude abil küljest votta, kodus masinas pesta ja siis tagasi paigaldada.
Samal ajal annab armatuurlauda paigutatud Renault' R-Link multimeedia-tahvelarvuti täiesti uuel tasemel ühendusvoimalused koos jätkuvalt täieneva autondusalaste rakenduste (nn appide) kataloogiga.
Tostetud soiduasend on üheaegselt nii mugav kui ka kindlustunnet sisendav – samuti nagu auto passiivne ohutusvarustus, teelpüsivus ja pidurite voimekus. Capturi soidumugavuse eest hoolitseb sama B–platvorm, mida kasutab uus Clio.
Capturi jouallikate valik koosneb sajaprotsendiliselt turbomootoritest, mille ühisnimetajateks on soidunauding ja kütusesäästlikkus. Bensiinimootorite valik sisaldab Energy TCe 90-t (kolm silindrit ja vaid 898 cm3) ja TCe 120 EDC-d (neli silindrit ja 1198 cm3). Viimane on saadaval ainult koos EDC käigukastiga (Efficient Dual Clutch), mis tagab silmapaistva kasutusmugavuse. Diislitest kulutab Energy dCi 90 ainult 3.6 liitrit/100km ja emiteerib ainult 95g CO2/km*. Need on Capturi klassis rekordilised näitajad. Ka see mudel tuleb hiljem müügile koos EDC käigukastiga.
Renault Captur valmib Valladolidi tehases Hispaanias, kus pööratakse eriti suurt tähelepanu kvaliteedile ja keskkonnamojude vähendamisele. Kuni 16% Capturi tootmises kasutatavast plastikust on saadud taaskasutusest – see on väljapaistev tulemus, isegi kui see koheselt ilmne ei näi.
Renault Captur jouab müügile 2013. aasta maikuus, tuues B-segmenti oodatud elevust ja glamuuri, samas unustamata moistlikkust ja praktilisust.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.