Pressiteade

Jaga

Renault Captur - stiilne linnakrossover

Captur on Renault' uus linna-krossover. Renault' nägemuse järgi teostatuna rohutab voolav disain auto iseloomulikke proportsioone ning selle suured rattad, korge kliirens, lai rööbe ja ettepoole viidud suure nurga all tuuleklaas moodustavad unikaalse segu mahtuniversaalist, džiibist ja luukpärast. Auto välisdisainiga sobivad ideaalselt kokku Renault Capturi ulatuslikud isikupärastamisvoimalused. Kahevärviline kere, erinevat värvi veljed, heledat ja tumedat tooni soitjateruumi polstrid ning graafilised motiivid lubavad moodustada paljusid variatsioone. Sellega katab Captur erakordselt laia maitsete ja soovide spektri.

Renault' disaineritele antud vabadus paistab välja auto omadustes, varustuses ja külluslikus ruumikuses - koiges, mida seda tüüpi autolt oodatakse. Kuigi kompaktne  (Captur on uuest Cliost vaid veidi suurem), on Renault Captur erakordselt ruumikas. Liigutatav tagumine iste annab ideaalse tasakaalu reisijate- ja pakiruumi mahukuse vahel. Pakiruumi maksimaalne maht on 455 dm3 (kuni pakiruumi katteni). Soitjateruumis toovad Capturi kui kasutajasobraliku auto iseloomu esile kaks leidlikku uuendust: suur sahtli tüüpi kindalaegas, mida on ka juhil mugav kasutada ja mis mahutab 11 liitrit, ning eemaldatavate istmekatete voimalus, mida saab lukkude abil küljest votta, kodus masinas pesta ja siis tagasi paigaldada.

Samal ajal annab armatuurlauda paigutatud Renault' R-Link multimeedia-tahvelarvuti täiesti uuel tasemel ühendusvoimalused koos jätkuvalt täieneva autondusalaste rakenduste (nn appide) kataloogiga.

Tostetud soiduasend on üheaegselt nii mugav kui ka kindlustunnet sisendav – samuti nagu auto passiivne ohutusvarustus, teelpüsivus ja pidurite voimekus. Capturi soidumugavuse eest hoolitseb sama B–platvorm, mida kasutab uus Clio.

Capturi jouallikate valik koosneb sajaprotsendiliselt turbomootoritest, mille ühisnimetajateks on soidunauding ja kütusesäästlikkus. Bensiinimootorite valik sisaldab Energy TCe 90-t (kolm silindrit ja vaid 898 cm3) ja TCe 120 EDC-d (neli silindrit ja 1198 cm3). Viimane on saadaval ainult koos EDC käigukastiga (Efficient Dual Clutch), mis tagab silmapaistva kasutusmugavuse. Diislitest kulutab Energy dCi 90 ainult 3.6 liitrit/100km ja emiteerib ainult 95g CO2/km*. Need on Capturi klassis rekordilised näitajad. Ka see mudel tuleb hiljem müügile koos EDC käigukastiga.

Renault Captur valmib Valladolidi tehases Hispaanias, kus pööratakse eriti suurt tähelepanu kvaliteedile ja keskkonnamojude vähendamisele. Kuni 16% Capturi tootmises kasutatavast plastikust on saadud taaskasutusest – see on väljapaistev tulemus, isegi kui see koheselt ilmne ei näi.

Renault Captur jouab müügile 2013. aasta maikuus, tuues B-segmenti oodatud elevust ja glamuuri, samas unustamata moistlikkust ja praktilisust.

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.