Pressiteade

Jaga

Renault on Genfi autonäitusel esindatud uue sportliku mudelivalikuga

Genfi autonäitusel eemaldas Renault katte müügihiti Clio uutelt luukpära ja universaalkerega versioonidelt. Uue Renault Clio disain, mugavus, mitmekülgsus, turvanäitajad ja seadmed moodustavad kokku klassilt korgemasse segmenti kuuluvatele mudelitele sobiva paketi. Väga hea koostekvaliteet muudab Clio üheks koige usaldusväärsemaks autoks omas klassis.

Renault Clio on varasemalt pärjatud korgelt hinnatud tiitliga „Euroopa Aasta Auto 2006“.

Uus Renault Clio Sport: Renault’ sportliku luukpära kaks nägu
Juba aastaid on entusiastid kiitnud Renault’ suurima läbimüügiga luukpära sportversiooni kui parimat soiduautot omas segmendis ning pidanud seda üheks mudeliks, mille juhtimine pakub erakordset soidunaudingut.

Senisest populaarsusest tiivustatuna on Renault valinud 2009. aasta Genfi autonäituse kohaks, kus esitleda uut Renault Clio Sport’i. Et arvestada klientide noudmisi ja vajadusi, on Renault Clio Sport’ile antud praegu kaks erinevat välimust versioonide Luxe (nimi voib eri turgudel olla erinev) ja Cup näol. Alates 2000. aastast on järjestikused Renault Clio Sport versioonid viinud selleni, et Cliost on saanud oma klassi koige ostetavam sportlik luukpära, mida on maailmas müüdud üle 70 000 auto. Renault Clio III Sport kere, pidurid ja rooliseade koos täpse käigukastiga on toonud mudelile kui oma klassi koige tohusamale nii meedia kui ka autoomanike tunnustuse.

Renault esitleb nelja uut Megane perekonna liiget
Renault on valinud Genfi autonäituse kohaks, kus esitleda nelja uut mudelit C-segmendis, mis on Euroopa turu pohisegment. Nendeks mudeliteks on Grand Scenic, Scenic, universaalkerega Megane Grandtour ja Megane Sport.

Uuest Renault Grand Scenicust, mida pakutakse viie- ja seitsmekohalisena, saab pärast selle Euroopa turule laskmist aprillis uue Megane’i perekonna kolmas liige luukpäraga ja kupeeversiooni järel. Seejärel tuuakse juunis turule uus Renault Scenic ja universaalkerega Megane ning sügisel ka uus Megane Sport.

Vähem kui aastaga saab Renault uuendatud peaaegu kogu oma kompaktautode valiku. Selle tulemuseks on Euroopa turul esindatud üks madalaima keskmise vanusega mudelivalik ja Euroopa koige ulatuslikum mitmeotstarbeliste soidukite valik, mis koosneb vähemalt kuuest mudelist: Renault Modus, Grand Modus, Renault Scenic, Grand Scenic, Renault Espace ja Grand Espace.

Uus universaalkerega Renault Megane Grandtour: Praktiline auto, mis pakub toelist soidunaudingut
Megane’i perekonnale lisandus uus mudel ainult temale omaste tunnustega – see on uus universaalkerega Renault Megane Grandtour. Dünaamiline ja elegantne stiil annab sellele vaieldamatult sportliku hongu, ilma et tehtaks mööndusi praktilisuses ja ruumikuses.

Uus universaalkerega Renault Megane Grandtour sisaldab hulgaliselt tänapäevast tehnikat ja tipptasemel tehnoloogilisi arendusi.

Erinevalt uuest luukpäraga Renault Megane’ist, on universaalkerega mudelil pikem teljevahe, mis tagab suurema ruumi salongis ning suurem üldpikkus on muutnud pagasiruumi mahukamaks. Samuti on suurenenud kandevoime. Uut universaalkerega Megane’i pakutakse erinevate mootoritega (sealhulgas uue bensiinimootoriga 1,4 TCEe 130hj), mis ühendavad voimsa soorituse keskkonnasobralikkusega.

Uus Renault Scenic ja uus Grand Scenic: Dünaamilised mitmeotstarbelised mahtuniversaalid, mis keskenduvad soidumugavusele
Pärast uue luukpäraga Megane’i ja Megane’i kupeeversiooni turuletoomist laiendab Renault sel kevadel oma mudelivalikut veelgi, tuues välja uue Grand Scenicu ja hiljem ka uue Scenicu.

Lähtudes Scenic I ja Scenic II edust ning rakendades oma eriteadmisi kasutajasobraliku sisustuse, salongi ruumikuse ja soidumugavuse vallas, on Renault votnud ette mitmeotstarbeliste mahtuniversaalide segmenti kuuluva tüüpmudeli uuendamise ning toonud turule uue Grand Scenicu (viie- ja seitsmekohaline) ja Scenicu (viiekohaline).

Uuel Renault Scenicul ja uuel Grand Scenicul on molemal dünaamiline ja eriline disain. Ruumikas salong, mugavust suurendavad lisad ja moodne tehnika viivad selle klassi autod uuele tasemele.

Uus Renault Megane Sport: 250 hj puhast naudingut
Viimasena Renault’ sportmudelite pikas reas paistab uus Renault Megane Sport silma oma erakordse suutlikkuse ja juhitavusega. 250-hobujouline mootor, selged sportliku kupeeversiooni näitajad ning voimalus valida kahe keretüübi vahel (Sport ja Cup, millest viimasel on piiratud libisemisega diferentsiaal) annavad moista, et uus Renault Megane Sport on välja töötatud erilise soiduelamuse pakkumiseks.

Olles Megane F1 Team R26 ja Megane R26.R järglane, loikab Uus Renault Megane Sport kasu firma seniste sportmudelite tootmisel saadud mahukast kogemuste pagasist.

Renault ja keskkond: Eesmärgiks nullemissioon
Renault’ pikaajalisi püüdlusi piirata CO2 väljalaset pärjati 2008. aasta lopus taas kord kohaga kolme Euroopa koige tohusama autotootja hulgas.

60% Renault’ kontserni poolt 2008. aastal Euroopas müüdud soidukite (Renault ja Dacia) CO2 saastekogus jäi alla 140 g/km (2007. aastal 48%).

20% kontserni poolt 2008. aastal Euroopas müüdud soidukite (Renault ja Dacia) CO2 saastekogus jäi alla 120 g/km.

Samal ajal tegeleb Renault CO2 emissiooni vähendamisel aktiivselt elektriautode väljatöötamisega.

Z.E. Concept (Zero Emission Concept – heitgaasivaba) näitab Renault’ arusaama sellest, milline elektriauto olema peaks – tohus ja kergesti kasutatav auto, mille heitgaaside väljalase on null. Z.E. Concepti disain pohineb uuel Renault Kangoo be bop mudelil ning lähtub ideest, mille kohaselt elektriauto energiatarbimine on viidud absoluutse miinimumini soidumugavuse arvel järeleandmisi tegemata.

Tegelikkuses ettetulevate olukordadega arvestatavad uuendused ohutuse vallas
Renault’ on voimalus kasutada ainulaadseid ohutusalaseid eriteadmisi ning tal on jätkuvalt arvestatav edumaa enamike konkurentide ees. Järgides strateegiat, mis keskendub neljale valdkonnale – onnetuste ennetamisele, vigade parandamisele, soidukis viibija turvalisusele ja liiklusohutuse teadvustamisele – teeb Renault pidevalt uuendusi, et pakkuda klientidele erinevaid lahendusi igapäevases liikluses ettetulevate olukordade puhuks.

Renault’ ohutusalane tegevus pohineb reaalselt asetleidnud onnetuste üksikasjalikul analüüsil ning selle eesmärk on valmistada autosid, mis vastavad tegelikule olukorrale liikluses. Onnetuste vältimiseks ja kokkuporke korral soidukis viibijate kaitsmiseks rakendatakse koige tohusamaid tehnoloogiaid.

Soidukis viibijate kaitse valdkonnas on Renault muutunud aastate jooksul teedrajavaks autotootjaks, kelle staatust kajastavad korged hinded, mille Renault’ mudelid on kokkuporkekatsetes saanud soltumatult organisatsioonilt Euro NCAP. Renault on ainus autotootja, kelle puhul on tunnistatud viie tärni vääriliseks rekordilised 11 mudelit.


Head ajakirjanikud,

Käesoleva pressiteate juurde on lisatud pildid järgmistest Renault uutest mudelitest:
Uus Clio - Genfi autonäitusel 2009
Uue Renault Clio mudelivalik
Uus Clio Renault Sport väljast
Uus Clio Renault Sport seest
Uus Grand Scenic - väljast, eest
Uus Grand Scenic - väljast, tagant
Uus Grand Scenic - seest
Uus Megane universaal - Genfi autonäitusel 2009
Uus Scenic - Genfi autonäitusel 2009

Täiendavate piltide saamiseks palun saata vastavsisuline palve e-posti aadressil: madis.idnurm@hamburg.ee

Galerii

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.