Pressiteade

Jaga

Kuidas vesiliuga teel püsida

Vesiliug tekib märjal pinnal ja selle efekt sarnaneb jääl libisemisega. Kulunud voi tühi rehv kaotab veemärjal teel haarduvuse juba 50 km/h kiiruse juures, korralikult täis pumbatud rehv peab vastu kuni kiiruseni 70 km/h ning uued rehvid säilitavad vajaliku haarde kiiruseni kuni 100 km/h*.
Kui rehv ei suuda liigset vett hajutada, kerkib auto teelt ja kaotab haarduvuse – nonda voib kontroll auto üle täielikult kaduda. Vesiliuna tuntud olukorda pohjustavad kolm pohilist faktorit: rehvide seisund (s.h turvise sügavus ja rehvi rohk), soidukiirus ning soidutee märgusaste. “Kui soidutee on märg, peaks autojuht hoo maha votma ja ettevaatlikumalt soitma, eriti kurvides. Et libisemisest hoiduda, tuleb pidurdada ja rooli keerata üsna ettevaatlikult ja nii sujuvalt kui voimalik,” soovitavad Renault’ soidukooli opetajad.

Galerii

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.