Pressiteade

Jaga

Renault Venemaal: Kindel strateegia, suur ambitsioon ja suurepärased tulemused

Renault käsitleb Venemaad ühe rahvusvahelises mootmes koige suurema potentsiaaliga turuna. Tulemused selles riigis on juba nähtavad.
Renault' turuosa Venemaal on 6%, millega on selle aasta esimese poole müügiarvestuses saavutatud kolmas koht - kohe Lada ja Chevrolet järel. Renault', Nissani ja Lada turuosa on 34,4% millega ollakse lähedal "Renault 2016 Drive the Change" plaaniga pandud eesmärgile 40%. Renault-Nissan Autovaz allianss koguvoimsus sel aastal on 1.1 miljonit soidukit. Eesmärk on maht aastaks 2016 kasvatada 1.6 miljoni soidukini aastas, mis holmab Izhavto tehase toodangut. Venemaa on Renault' grupi jaoks juba suuruselt neljas turg (2010. aastal oli see 9. kohal).

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.