Pressiteade
·Selle kuuenda põlvkonnaga kindlustab Renault Clio positsiooni mitmekülgse luukpärana.
·Uus Renault Clio on ülivõimas auto jõulise stiili, täishübriidse E-Tech 160 hj jõuseadme ja paljude funktsioonidega, sealhulgas sisseehitatud Google'iga OpenR Link.
·See sisaldab funktsioone ja varustust, mida tavaliselt leidub kõrgema klassi sõidukites.
·Uus Clio on saadaval mitut tüüpi jõuseadmetega, et rahuldada nii jae- kui ka äriklientide vajadusi.
oTCe 115 mootor manuaal- või EDC-käigukastiga alates 19 890 eurost Lätis ja Leedus, alates 20 390 eurost Eestis;
omitmekülgsuse poolest tuntud jõuülekanne: jõudluse ja tõhususe jaoks välja töötatud E-Tech täishübriid 145, saadaval alates 27 890 eurost Lätis ja Leedus, alates 28 590 eurost Eestis.
·Lihtsam ja arusaadavam valikuvõimalus vastab kõigi klientide vajadustele, pakkudes kolme varustustaset: evolution, techno ja esprit Alpine.
·Tellimused avatakse 30. oktoobril, esimesed tarned on kavandatud 2026. aasta algusesse.
Ühtne ja vastastikkutäiendav valik
Uus Renault Clio liitub Renault rikkaliku ja vastastikku täiendavaB-segmendi mudelivalikuga.
Mudelivalikusse kuuluvad kaks E-Tech elektrimudelit – Renault 5 (3,92 m)ja Renault 4 (4,14 m) – ning kaks täishübriid E-Tech mudelit: uus Clio (4,12 m)ja Captur (4,24 m).
Twingo E-Tech elektriline mudel on brändi algtaseme pakkumineA-segmendis selle turuletoomisel, mis on kavandatud järgmisele aastale.
Kolmekordne supervõimetänu disainile, hübriidajamile ja tehnoloogiale
Uus Clio on saanud julge uue disaini ja laia valiku jõuseadmeid,sealhulgas täishübriid E-Tech, pakkudes parimat mõlemast maailmast nii jõudluse(+15 hj, +22 Nm pöördemomenti ja ühe sekundi võrra kiirem kiirendus 0–100 km/h8,3 sekundiga) kui ka tõhususe (klassi parim, alates 89 grammist CO²ja 3,9 l/100 km) osas. Väiksem kütusekulu on klientide kütuse-eelarvele soodsamja vähendab ka jooksvaid kulusid.
Uus Clio on täis tehnoloogiat, sealhulgas kuni 29 juhiabisüsteemi jaühendatud kogemus kohanduva püsikiirushoidiku ja Techno varustustasemest sisseehitatud Google'iga: uus Clio kinnitab taas oma staatust mitmekülgse, moodsa jatehnoloogiliselt ambitsioonika autona.
4,12 meetri pikkuse uue Clio kere kujundus meenutab dünaamilistluukpära, mis sobib ideaalselt linnamaasturite Capturi ja Renault 4 kõrgemasõiduasendiga.
Samuti on sellel avar pakiruum (kuni 391 liitrit), täiustatudmitmekülgsus ja ulatuslik varustuse valik alates esimestest varustustasemetest.
Uus Clio evolution alla20 000 euro
Uus Renault Clio on saadaval lihtsustatud mudelivalikus, millel on kolmvarustustaset ja eriti rikkalik varustuse valik alates algtasemest.
Evolution: hästivarustatud algtaseme versioon
Evolution algtaseme varustuses on eriti lai valik tehnoloogiaid:
kohanduv püsikiirushoidik, täiustatud juhi tähelepanu hoiatus,automaatne seisupidur, 10,1-tolline keskne ekraan nutitelefoni peegeldusega,armatuurlaual kangast viimistlus, reguleeritava kõrgusega juhiiste, kliimaseadeja tagumised parkimisandurid.
Techno: ühenduvus jamugavus
Järgmine varustustase on techno, kuhu kuuluvad:
sisseehitatud Google'iga OpenR Link multimeediasüsteem (Google Maps,Google Assistant ja Google Play), automaatne kliimaseade, toonitud tagaklaasid,elektrokroomne tahavaatepeegel, keskmine käetugi ees, LED-meeleoluvalgustus,Multi-Sense seaded, käed-vabad uksekaart, automaatselt kokkuklapitavadküljepeeglid, 16-tollised valuveljed, tagurduskaamera, automaatsed kaugtuled,automaatsed klaasipuhastid, kuus kõlarit.
Esprit Alpine: tugeviseloom
Mudelivaliku tipus paiknev esprit Alpine versioon omab iseloomulikkuvisuaalset ilmet ja esmaklassilist varustust:
Alcantara materjalist viimistlusdetailid, alumiiniumpedaalid,induktsioonlaadija, kõrgusesse reguleeritav kõrvalistuja iste,taustvalgustusega logo, 18-tollised teemantlõikega suitsulakiga valuveljed,Clio Dark Chrome logod ja märk, siniste toonidega iluvõre kiltkivihallidedetailidega kaitseraudades, intelligentne kohanduv püsikiirushoidik ja aktiivnejuhiabisüsteem, külgmised ja eesmised parkimisandurid, pimenurga hoiatus,sõitja ohutu väljumise hoiatus, tagumise ristuva liikluse hoiatus ja tagumine automaatnehädapidurdus.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
UUS RENAULT CLIO: TELLIMUSED AVATAKSE EESTIS, LÄTIS JA LEEDUS
UUS RENAULT CLIO: TELLIMUSED AVATAKSE EESTIS, LÄTIS JA LEEDUS
UUS RENAULT CLIO: TELLIMUSED AVATAKSE EESTIS, LÄTIS JA LEEDUS
UUS RENAULT CLIO: TELLIMUSED AVATAKSE EESTIS, LÄTIS JA LEEDUS
UUS RENAULT CLIO: TELLIMUSED AVATAKSE EESTIS, LÄTIS JA LEEDUS
UUS RENAULT CLIO: TELLIMUSED AVATAKSE EESTIS, LÄTIS JA LEEDUS
UUS RENAULT CLIO: TELLIMUSED AVATAKSE EESTIS, LÄTIS JA LEEDUS
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.