Pressiteade
•Renault ja Software République toovad avalikkuse ette mudeli Vision 4rescue, kõrgtehnoloogilise ökosüsteemiga demoauto, mis võimaldab hädaabiteenistustel kriitilistes olukordades tõhusamalt töötada.
•Ligi 20 omavahel ühendatud lahendusega ökosüsteem on loodud selleks, et ühtlustada eri hädaabiteenuste kasutatavad tehnoloogiad kiiremaks ja paremaks koordineerimiseks hädaolukorras.
•Renault 4 e-Tech Electricul põhinev ja brändi partnerluse osana koos tuletõrjeteenistusega välja töötatud Vision 4Rescue demoauto on praktiline vastus tänapäevaste hädaabiteenistuste vajadustele.
Renault 4 e-Tech Electricul põhinev demoauto Vision 4rescue koos Software République'i kõrgtehnoloogiliste ühendatud lahendusega annab hädaabiteenustele uue sisu.
Täisfunktsionaalne sõiduk Vision 4rescue uurib, kuidas disain võib olla kogukonnale kasulik ja toetada hädaabiteenistuste tõhusamat ja paremini koordineeritud reageerimist.
Vision 4rescue põhineb Renault' põhjalikel teadmistel hädaabiteenistuste vajadustest, mis on saadud 19 riigi tuletõrjeteenistustega sõlmitud partnerluse kaudu rohkem kui 15 aasta jooksul. Demoauto on osa kõrgtehnoloogilisest ökosüsteemist, mille on välja töötanud Software République, seitsmest Prantsuse ettevõttest koosnev rühm, millel on kombineeritud oskused aruka, turvalise ja jätkusuutliku liikuvuse valdkonnas ning mis põhinevad partnerlusel eelkõige kolme tuletõrjeasutusega. Ligi 20 omavahel ühendatud lahendusega ökosüsteem on loodud selleks, et ühtlustada eri hädaabiteenuste kasutatavad tehnoloogiad kiiremaks ja paremaks koordineerimiseks hädaolukorras.
Demoauto on mobiilne ühendatud juhtimiskeskus, mis suudab olukorda analüüsida ja olenemata asjaoludest kohandada hädaabiteenistuste reageerimist reaalajas. Sellel on uuenduslikud integreeritud seadmed, nagu vaatlusdroon, ja mitmesugused spetsiaalsed seadmete hoideruumid.
Funktsionaalne disain mis tahes missiooni jaoks
Vision 4rescue muudab hädaabisõidukite tähendust nii funktsiooni kui ka disaini osas. Renault 4 E-Tech Electricul põhinev Vision 4rescue on täisfunktsionaalne sõiduk, mis on välja töötatud spetsiaalselt kaasaegsete tuletõrjeteenistuste vajaduste rahuldamiseks.
Vision 4rescue on vastupidav, tõstetud kerestiiliga sõiduk. Samuti nagu Renault 4 Savane 4x4 Concept näitusauto puhul on kliirens 15 mm võrra kõrgem. Tagateljel on ka teine elektrimootor, mis võimaldab sõidukil täita oma ülesannet igasugusel maastikul..
Renault Vision 4rescue on ka ainulaadse välimusega sõiduk, mis võtab kasutusele päästeteenistuste maailmast inspireeritud graafilised koodid, mis moodustavad teravad kontrastid sõidukil kasutatavate mattide ja läikivate materjalide vahel. Uus punane kerevärv on inspireeritud tulekahju leekidest, millest eristuvad diagonaalsed fluorestseeruvad kollakasrohelised jooned, väljendades kiireloomulisust.
Loodud tegutsemiseks
Kere kujundus näitab selgelt, et Renault Vision 4rescue ehitati tegutsemiseks.
Kapotil ja katusel on kiltkivihall chevroni muster, viidates tehnilise disaini ja operatiivsete tähiste maailmale. Fluorestseeruv keskne detail meenutab hädaabiteenistuste koode, kuid see on ka Renault 4 E-Tech Electricu logo kujundus. Sõnad „RESCUE” ja „SAPEURS POMPIERS” (tuletõrjeteenistused) paiknevad diagonaalselt suures trükis külgpaneelidel, samas kui 112 ja 18 hädaabinumbrid on tagumise veerandiku paneelidel selgelt nähtavad. Seega pole stiil mitte ainult dekoratiivne, vaid peegeldab ka sõiduki ülesannet.
Tiibade pikendused pakuvad tõhusat kaitset kruusa paiskumise eest maastikul, rõhutades samal ajal ka sõiduki suurust. Teraline viimistlus väldib kriimustusi. Sõidukite spetsiifiline muster pärlivarjundiga kesköösinisel sarnaneb tuletõrjujate vormiriietuse värviga, lisades metallikvärvi ja tugevdades maastikuauto muljet.
Valguslahendus rõhutab sõiduki vastupidavat stiili ümarate LED-esilaternate, ristkülikukujulise iluvõre ja täiendavate tuledega. Ees- ja tagaosas on kontrastsete kollaste ja punaste detailidega imposantsed kaitserauad. Pukseerimisrõngad ja täiendavad tuled annavad lõpliku lihvi, näidates, et auto on valmis raske tööks. Tavalised tõkked eesmisel ja tagumisel kaitseraual on asendatud lööke leevendavate omadustega 3D-trükitud osadega ja „PinPon” mustriga, mis viitab Prantsusmaa hädaabisõidukite sireenide helile.
Integreeritud katusereelingud kannavad suurt aerodünaamilist kapslit. See struktuur on kavandatud vaatlusdrooni ja Software République'i välja töötatud seadmete jaoks, et taastada sidevõrk pärast katastroofi. Ka kapsel on värvitud punaseks, mida rõhutab täpselt aluse ümber paigaldatud sinine LED-valguse riba.
Tuletõrjujate tööd lihtsustav interjöör
Erilist tähelepanu pöörati igale detailile, mis oli kavandatud tihedas koostöös tuletõrjujatega. Kõik on välja töötatud silmas pidades ohutust. Näiteks on tagumise ukse risttalal helkurriba, mis näitab sõidukist väljaspool olevatele inimestele selgelt, et uksed on avatud, see on kasulik omadus halva nähtavusega raskes keskkonnas.
Armatuurlaud põhineb Renault 4 E-Tech Electricul, kuid seal leidub mitmeid viiteid tuletõrjemaailmale. Reisija ees on poleeritud metallist varras, millele on graveeritud sõnad „Je te reçois 4 sur 4" (kuulen teid kõvasti ja selgelt), mis toimib nii haardkäepidemena kui ka raadiosaatja toena.
Renault Vision 4rescue istmed on spetsiaalselt kujundatud, polstriga, millel on "PinPon" muster ja tuletõrjeteenistuse logo. Samuti nagu Renault 4 E-Tech Electricul on 19,3% ringlussevõetud materjale, peamiselt selle polstris, on Renault Vision 4rescue juures kasutatud materjalid osaliselt ringlussevõetud. Istmed on osaliselt valmistatud vahust, mis on toodetud ringlussevõetud tuletõrjeülikondadest, mis on juba tulekindlad.
Mobiilne ühendatud juhtimiskeskus
Renault Vision 4Rescue'i tagaluuk avab vaate osadeks jaotatud pakiruumile. Ülemises osas on tagumine pakiriiul asendatud libiseva laua ja kahe ekraaniga, mis on ühendatud suure võimsusega arvutiga, muutes sõiduki ratastel kontoriks. See võimaldab hädaabiteenistustel kontrollida vaatlusdrooni ja suhelda teiste kohapealsete üksustega, kasutades katusekastis olevaid ühendusantenne. Alumisel osas on kaks varustuse kasti, mis on ette nähtud tuletõrjujatele vajaliku hädaolukorra varustuse, sealhulgas kiivrite ja kottide, samuti elektroonilise varustuse (pihuarvutite, raadiosaatjate jms) hoidmiseks, mis on kogu aeg laetud.
Vision 4rescue kasutab täiel määral ära Renault 4 E-Tech Electricu geneetilist kooslust: madal laadimiskünnis ja lame ristkülikukujulime pakiruum võimaldavad hõlpsasti paigaldada ja kasutada hoiukaste, samas kui pikk tagaluuk pakub kaitset ilmastiku eest, kui töötate mobiilse juhtimiskeskuse ees.
RENAULT KOHTA
Renault, ajalooline autobränd ja elektrisõidukite tootmise teerajaja Euroopas, on alati välja töötanud uuenduslikke sõidukeid. Strateegilise plaaniga Renaulution on Renault asunud ambitsioonikale väärtusi loovale üleminekukursile, millega liigutakse konkurentsivõimelisema, tasakaalustatud ja elektrifitseeritud tootevaliku suunas. Eesmärk on ühendada autotööstuses kaasaegsus ja uuenduslik tehnoloogia, energia- ja liikuvusteenused ning veel palju muudki.
Software République’i kohta
Software République on avatud innovatsiooni ökosüsteem, mis pakub intelligentset, turvalist ja jätkusuutlikku liikuvust. Selle lõid 2021. aasta aprillis kuus asutajaliiget: Dassault Systèmes, Eviden, Orange, Renault Group, STMicroelectronics ja Thales. 2024. aasta märtsis sai JCDecaux’st seitsmes partner ja liige.
Rakendades ainulaadset horisontaalsele koostööle tuginevat mudelit, arendab Software République kollektiivseid projekte liikuvuse tuleviku jaoks. Ökosüsteem on üles ehitatud uuenduslikule lähenemisviisile, mis koondab väljakujunenud ettevõtteid ja idufirmasid paljudest sektoritest, mille eesmärk on tuua turule tooteid ja teenuseid, mis käsitlevad ühendatud sõidukite, nutikate linnade ja uute energiaalaste väljakutsete teemasid. Need projektid tuginevad partnerite täiendavatele teadmistele andmeanalüüsi, tehisintellekti, küberturbe, ühenduvuse ja digitaalsete kaksikute alal. Eesmärk on välja mõelda uus innovatsioonimudel, mis keskendub täielikult inimestele ja keskkonnale.
https://www.softwarerepublique.eu/
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.