Pressiteade

Jaga

AMPERE JUHIB RENAULT GRUPI JAOKS MURRANGULIST AKUSTRATEEGIAT, KASUTADES LFP-TEHNOLOOGIAT JA CELL-TO-PAC LAHENDUSI

Strateegiline plaan, mis toobkaasa suured muutused rekordilise ajaga. Tõestus Ampere‘i puhendumusestotsustavalt vähendada sõidukikulusid ja demokratiseerida elektrilist liikuvustEuroopas.

[1]tehnoloogia aitab ka akukulusid vähendada.


LFP ja Cell-to-Pack tehnoloogiateintegreerimine võimaldab Ampere’il alates 2026. aasta algusest vähendada omasõidukite akude hinda umbes 20%.


Nelja juhtiva akupartneriga kiirendab Amperekiiresti muutuvas keskkonnas ja demonstreerib oma horisontaalse lähenemisetõhusust, tehes koostööd oma ala parimatega:


-mis asub Ampere ElectriCity keskuses Douai's(Prantsusmaa) NCM akude jaoks.

-LFP tehnoloogia jaoks nende tehasest Ungaris.

-nii NCM- kui ka LFP-akud, mis on toodetud Poola tehases.

-NCM-tehnoloogia tootja Dunkerque'is (Prantsusmaa) asuvas gigatehases.

-

Patareid pannakse kokku Ampere ElectriCity's(Prantsusmaa) Douai Manufacture'i patareide montaaži töökojas.


Tänu LFP-tehnoloogias viimastel aastateltehtud edusammudele ja väärtusahela arengule Euroopas on LFP-tehnoloogia nüüdNCM-ile tõeline alternatiiv. Vähem energiamahukas kui NCM, sobib suurepäraseltteatud rakendusteks, näiteks väikestele ja keskmise suurusega autodele. Odavam,see on oluline osa taskukohaste elektrisõidukite ja nende demokratiseerimisemajandusvõrrandist Euroopas.


See tehnoloogia paigaldatakse sõidukitesserekordajaga: esimesed mudelid varustatakse LFP-tehnoloogiaga alates 2026. aastaalgusest.


„Kiirestimuutuvas ja konkurentsitihedas keskkonnas on meie akustrateegia tõestusAmpere’i avatud ja horisontaalse lähenemise tõhususest oma klassi parimatepartneritega, tagades nutika kapitali jaotamise, paindlikkuse ja kiiretäitmise.c See plaan on kooskõlas Amperetegevuskavaga vähendada kulusid 40% enne järgmise põlvkonna sõidukitekasutuselevõttu,” ütles Ampere tegevjuhtJosep Maria Recasens.

„LGEnergy Solutioniga tehtud töö on võimaldanud meil lokaliseerida koguLFP-tehnoloogia väärtusahela Euroopas ja suurendada oluliselt sellekonkurentsivõimet, sealhulgas „Cell-to-Pack" abil. Innovatsioon patareide vallas jätkub ja me töötame palju ülesvoolu –eelkõige 2025. aastal Lardys avatava uuendusliku akuelementide laboratooriumiga–, et kaasata meie partnerid meiega varakult tulevastesse suurtessemuutustesse,“ ütles Ampere’ijõuülekande ja elektrisõidukite asepresident Philippe Brunet Ampere’i kohta.


Ampere on esimene Euroopa intelligentseteelektrisõidukite tootja. Renault Grupi kuuluv Ampere projekteerib, arendab,toodab ja turustab kõigile kättesaadavaid täiselektrilisi sõidukeid, millel ontipptasemel tarkvaratehnoloogia. Kliendikogemust, aga ka sotsiaalset jakeskkonnamõju võetakse kogu sõiduki arendusprotsessis arvesse, et tagada nendevastavus brändi vastutusele oma klientide, planeedi ja sellel elavate inimesteees. Lisateabe saamiseks külastage ampere.cars võijälgige Ampere’i veebis LinkedIn ja X.


[1] Cell-to-packitehnoloogia eemaldab akumoodulid ja integreerib elemendi otse korpusesse,võimaldades antud ruumi rohkem elemente

Galerii

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.