Pressiteade

Jaga

RENAULT TUNNUSTATUD KUI KÕIGE LOOVAM PRANTSUSE BRÄND

Renault, maailma populaarseim Prantsuse autotootja, rakendab alates 2021. aastast ambitsioonikat strateegilist plaani Renaulution. Selle ümberkujundamise peamine eesmärk on taastada paljudele transporditurul tuntud kaubamärgi konkurentsivõime. Renault näib selles hästi õnnestuvat, seda nii autode disainis ja tootmises kui ka nende positsioneerimises. Seda illustreerib tabavalt asjaolu, et sel aastal võitis Renault 11 auhinda mainekal Cannes'i Lions-festivalil.

Viimase paari aasta jooksul on turundusmeeskonnad ja partneragentuurid teinud kõvasti tööd, et moderniseerida Renault'i kaubamärgi, toodete ja teenuste kuvandit kogu maailmas. See töö on nüüd tunnustatud ja kannab vilja.


2023. aastal võitis Prantsuse tootja mainekal Cannes'i Lions-festivalil 8 statuuti. Sel aastal on Renault seda saavutust isegi ületanud, võites kokku 11 Lõvi: kaks Suurt Lõvi, kaks kuldset, neli hõbedast ja kolm pronksist. See erakordne tulemus teeb Renault'st autotööstuse enim auhinnatud kaubamärgi.


o Cars to work, kampaania, mille eesmärk on aidata inimestel naasta tööle, võitis kaks peaauhinda kategooriates „loominguline kaubandus/klientide hankimine ja hoidmine“ ning „säästva arengu eesmärgid/inimväärne töö ja majanduskasv“ ning kaks kuld- ja kaks hõbeauhinda.


o Renault’ Plug Inn for business , peer-to-peer rakendus kogukonna laadmisteenuse jaoks, võitis hõbeauhinna kategoorias „ettevõtteloominguline ümberkujundamine/kliendikogemuste optimeerimine" ja pronksi kategoorias "välimeedia/ turuhäired"


o Renault 5 E-Tech Electric cõitis kampaaniaga R5VOLUTION IS A FRENCH THING kaks pronksauhinda tööstusharu oskustöö kategooriates „tootmisdisain/kunstilise projekti juhtimine" ja „saavutused tootmises"


o TimeFighters , vendade Naudet'de dokumentaalfilm Renault’ lähenemisest ohutusele võitis hõbeda kategoorias „brändikogemus ja aktiveerimine/ turuhäire"


Brändi ajalooline agentuur Publicis Conseil valiti sel 71. Cannes Lions festivalil aasta agentuuriks.


Renault, Prantsusmaa kõige loomingulisem autotööstuse bränd


Renault võitis 2024. aasta esimesel poolel rohkem kui 80 auhinda ja kogu 2023. aasta jooksul 94 auhinda. Brändi kommunikatsioonikampaaniad on ainulaadsed, kujundades nii brändi kui ka selle uute toodete ja teenuste mainet.


Cannes Lions festivalil saavutatud suur edu täiendab Renaul’t 2024. aastal juba välja kuulutatud mainekate rahvusvaheliste auhindade nimekirja, sealhulgas:


o D&AD LONDON UK: 10 auhinda kampaaniate Plug Inn, Human First ja Roland Garros eest


o The One Show NYC USA: 12 auhinda kampaaniate Plug Inn, Human First ja Roland Garros eest


o Clio Awards NYC USA: 20 auhinda kampaaniate Plug Inn, Human First ja Roland Garros eest

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.