Pressiteade

Jaga

Müügi oluline kiirendus 2023. aastal tänu tugevale ja vastastikku täiendavale brändistrateegiale

• Renault Grupp on ülemaailmset müüki jõudsalt suurendanud: +9% võrreldes 2022. aastaga, kokku 2 235 345 sõidukit aasta jooksul. Grupp näitas edukat dünaamikat, mille kolm peamist brändi kasvasid märkimisväärselt. o Renault bränd: 9,4% kasv, 2023. aastal müüdi maailmas 1 548 748 sõidukit. Renault on maailmas enimmüüdud Prantsuse bränd. Euroopas oli Renault’l suurepärane kasv, saavutades turuga võrreldes paremaid tulemusi: +19,3% võrreldes 2022. aastaga. o Dacia bränd: 14,7% kasv, 2023. aastal müüdi maailmas 658 321 sõidukit. Tulemus on tingitud Dacia tugevast uuest brändikuvandist, põhinedes neljal peamisel mudelil, mis kõik kasvavad võrreldes 2022. aastaga. o Alpine bränd: 22,1% kasv 4328 müüdud sõidukiga.

Lisateave tulemuste kohta on lisatud failis.

Tänan teid tähelepanu eest.

Ilusat päeva.

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.