Pressiteade

Jaga

Soliidne algus 2023. aastale esimese kvartali tulude 30% kasvuga

• Renault Grupi ülemaailmne müük ulatus I kvartalis 535 000 sõidukini, mis on 14,1% rohkem kui 2022. aasta I kvartalis. Euroopas kasvas grupi müük 27,3% turul, mis tõusis 16,2% • Grupi tulud on 11,5 miljardit eurot, +29,9%1 võrreldes 2022. aasta I kvartaliga • Autotööstuse tulu ulatus 10,5 miljardi euroni, kasvades 2022 aasta I kvartaliga võrreldes +29,7%1 • Jätkuv hinnamõju kvartali jooksul oli 9,4 punkti ja suurenenud tootevaliku mõju 5,2 punkti, mis tulenes väärtusele ja uute toodete edule keskendunud turunduspoliitikast: • 68% grupi müügist toimus jaemüügikanalis grupi viies peamises riigis Euroopas2 • Märkimisväärne paranemine Renault brändi C-segmendi müügis Euroopas: rohkem kui 51% rohkem kui 2022. aasta I kvartalis tänu Megane E-TECH Electricu, Arkana ja Australi edule - Renault Austral registreeris 2023. aasta I kvartalis juba 15 500 müüki, millest 67% moodustasid hübriidsõidukid ja 61% kõrge varustustasemega versioonid. Tellimused alates turuletoomisest ulatusid 40 000 sõidukini - Renault Megane E-TECH Electricut müüdi 2023. aasta I kvartalis üle 11 000 sõiduki, millest enam kui 70% on kõrge varustustasemega versioonid ja üle 80% kõige võimsama mootoriga (60 kWh/220 hj). Tellimuste arv alates turuletoomisest rohkem kui 54 000 autot - Renault Arkanale registreeriti 2023. aasta I kvartalis enam kui 18 500 müüki, millest 60% E-TECH versioonis • Dacia müük kasvas Euroopas I kvartalis 41%, ulatudes peaaegu 150 000 autoni tänu mudelivaliku edukale uuendamisele. Dacia Sandero on jätkuvalt enimmüüdud sõiduk Euroopa jaeklientidele • Renault Grupp jätkab otsustavalt elektrifitseerimise suunda: • Renault bränd säilitab esimeses kvartalis liidripositsiooni Euroopas, elektrifitseeritud3 sõiduautode müük kasvas 24% võrra võrreldes 2022. aasta I kvartaliga, moodustades 38% brändi sõiduautode müügist Euroopas • Dacia valiku esimene hübriidversioon tuli müügile 2023. aasta jaanuaris mudelil Jogger. Dacia Jogger Hybrid 140 moodustab juba umbes 25% tellimuste hulgast. Jogger on võtmetoode uute kliendiprofiilide meelitamiseks ja selle hübriidversioon toetab Dacia sujuvat elektrifitseerimise strateegiat • Dacia Springile (100% elektriline) on alates turuletoomisest registreeritud Euroopas ligi 110 000 tellimust. I kvartalis oli see taas Euroopa elektrisõidukite jaemüügi esikolmikus 1 2022. aasta korrigeeritud, et kajastada AVTOVAZi ja Renault Russia müüki 2 Prantsusmaa, Itaalia, Saksamaa, Hispaania, Ühendkuningriik 3 kaasa arvatud elektriautod (EV), hübriid (HEV) ja pistikhübriid (PHEV), välja arvatud pehme hübriid (MHEV) • Grupi tellimusraamat Euroopas püsib absoluutväärtuses rekordilisel tasemel ja moodustab I kvartali lõpus 3,3 kuu müügitulu. See jääks kogu 2023. aasta jooksul kahe kuu eesmärgist kõrgemale, isegi kui turg on 30% väiksem kui 2019. • Renault Grupp kinnitab 2023. aasta finantsprognoosi „Renault Grupp alustas aastat kindlalt, I kvartali tulud kasvasid 30%, mida toetavad tugevad hinnakujunduse ja tootevaliku mõjud. Grupp järgib väärtuskeskset äripoliitikat – optimeerides hinnapoliitikat ja kaubanduslikke allahindlusi ning keskendudes kõige kasumlikumatele kanalitele. Kasumlikkus tuleneb ka Renault brändi Arkana, Megane E-TECH Electricu ja Australi uuendatud mudelivaliku ning ja Dacia Joggeri esimestest kordaminekutest. Märtsi lõpu tugev tellimuste arv ja kõik eelseisvad uute mudelite turule toomised toetavad jätkuvalt grupii äritegevust,“ ütles Thierry Piéton, Renault Grupi finantsdirektor

Renault Grupp müüs 2023. aastaI kvartalis 535 000 sõidukit, mis on 14,1% rohkem kui 2022. aasta I kvartalis.Euroopas kasvas grupi müük 27,3% turul, mis tõusis 16,2%.

Renault Grupi kasum tulenestootevaliku edukast uuendamisest Renault brändi Arkana, Megane E-TECH Electricuja Australi ning Dacia brändi Joggeriga. Grupp keskendus jätkuvalt kõigekasumlikumatele kanalitele: viies peamises Euroopa riigis4 moodustasjaemüük 68%.

Euroopas müüdi ligi 230 000 Renault brändi sõidukit,tõus 2023. aasta I kvartalis peaaegu 20%. Bränd jätkab müügi edukat arendamistväärtust loovates segmentides:

···Dacia müük kasvas Euroopas 41%ligi 150 000 sõidukini tänu õnnestunud mudelivalikule ja brändi uueleidentiteedile.

·




4 Prantsusmaa, Itaalia,Saksamaa, Hispaania, Ühendkuningriik

5 kaasa arvatud elektriautod(EV), hübriid (HEV) ja pistikhübriid (PHEV), välja arvatud pehmehübriid (MHEV)


··

Esimesekvartali müügitulu

Märkus seoses Venemaa autotööstuse tegevuse võõrandamisemõjuga finantsaruannetele: 16. mail 2022 teatatud lepingute tulemusena müüa100% Renault Grupi Renault Russia aktsiatest Moskva linnale ja 67,69% osalusestAVTOVAZis NAMI-le (autode ja mootorite uurimise ja arenduse keskinstituut), dekonsolideeritiVenemaa tegevus Renault Grupi finantsaruannetes ja käsitleti IFRS 5 kohaseltlõpetatud tegevusvaldkondadena tagasiulatuvalt alates 1. jaanuarist 2022.

Seetõttu ei sisalda 2023. aasta I kvartali tulud enamVenemaa tööstustegevust. Grupi 2022. aasta I kvartali tulud on kohandatudvastavalt uuele tegevusvaldkonnale (mõjud: AVTOVAZ -527 miljonit eurot jaRenault Venemaa -367 miljonit eurot).

Grupi 2023. aasta I kvartalimüügitulu ulatus 11,5 miljardi euroni, mis on 29,9% rohkem kui 2022. aastaI kvartalis. Püsiva ulatuse ja vahetuskursside6 juures tõusis grupikasum 33,5%.

Autotööstuse tulu ulatus 10,5miljardi euroni, kasvades 2022. aasta I kvartaliga võrreldes 29,7% Tugevatparanemist selgitatakse peamiselt järgmisega:

····




6Konsolideeritud tulu muutuse analüüsimiseks püsivate vahetuskursside aluselarvutab Renault Grupp jooksva majandusaasta aasta tulu ümber, rakendadeseelmise perioodi keskmisi vahetuskursse ja välistades perioodi jooksul toimunudolulised muudatused.


·Needpositiivsed mõjud on enam kui tasakaalustavad:

··Liikuvusteenused andsid 2023. aasta I kvartalituludesse 9 miljonit eurot, võrreldes 8 miljoni euroga 2022. aasta I kvartalis.

Mobilize FinancialServices (varem RCI Bank and Services) 2023. aasta I kvartalimüügitulu oli 974 miljonit eurot, mis on 32,2% rohkem kui 2022. aasta Ikvartalis kõrgemate intressimäärade ja uute lepingute arvu suurenemise ningsuurema keskmise finantseeritava summa tõttu.

Keskmised tootlikud varad (49,4 miljardit eurot) kasvasid2022. aasta sama perioodiga võrreldes 13%. Seda toetavad sõidukite arvutäiendamine esindustes ja 17,4% jaekaubanduse uue rahastamise kasv.

31.märtsil 2023 moodustasid varud kokku (sh sõltumatu võrgustik) 580 000sõidukit:

··

2023. aastafinantsprognoos

RenaultGrupp kinnitab 2023. aasta finantsprognoosi järgmiselt:

·

·autotööstuse vaba rahavoogsuurem või võrdne 2 miljardi euroga.

Galerii

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.