Pressiteade

Jaga

Dacia 2023. aasta I kvartal: suuremad müügimahud ja turuosad

Dacia müüs 2023. aasta I kvartalis 171 789 sõidukit, mis tähendab 34,3%-list kasvu. Brändi osakaal Euroopa sõiduautode (PC) turul kasvas 0,8 protsendipunkti 4,6%-ni, mis on suurim kasv autotööstuse 30 parima brändi seas. Registreeriti 68 318 Dacia Sanderot, mis on 26,1% rohkem kui eelmise aasta samal perioodil. Sandero säilitas esikoha Euroopa jaemüügiturul. 57 660 autoga kasvas Dacia Dusteri müük 2022. aasta I kvartaliga võrreldes 23,9% ja mudel säilitab Euroopas maasturite seas poodiumikoha. I kvartalis müüdi 23 330 Dacia Joggerit. Joggerit on nüüdseks müüdud rohkem kui 80 000 eksemplari. Dacia Spring säilitas tugeva positsiooni Euroopa elektriautode jaemüügis 14 494 müüdud sõidukiga.

Parima hinna ja kvaliteedi suhtega bränd Dacia on 2023. aasta I kvartalissaavutanud suuremad müügimahud ja rekordilised turuosad. Kõikidel Daciaturgudel müüdi kokku 171 789 autot (PC + LCV), mis on 34,3% rohkem kui eelmiseaasta samal perioodil.

Tänu brändi uue identiteedi edukale kasutuselevõtule kasvas Dacia osaEuroopa sõiduautode turul märkimisväärse 0,8 protsendipunkti võrra 4,6%-ni –see on suurim tõus 30 parima brändi seas.

„Dacia jätkab edulugu, suurendades müügimahtu meie strateegilistes riikidesüle 30%. Hiljuti võtsime mudelites ja müügivõrgustikus kasutusele brändi uueidentiteedi, laiendasime elektrifitseeritud sõidukite valikut ja tõime turulepopulaarse Extreme varustustaseme. Usume kindlalt oma pakkumisse, mistõttu meiehoog on praegu tugevam kui kunagi varem,“ sõnab Dacia turunduse, müügi jaoperatsioonide direktor Xavier Martinet.

Brändi suurimal turul Prantsusmaal registreeriti I kvartalis38 938 Daciat, mis on 32,6%-line tõus võrreldes 2022. aastaga. See tulemustõstis Dacia (PC+LCV) turuosa 1,2 protsendipunkti võrra 7,6%-ni. Brändteatas rekordilistest müügimahtudest ja saavutas kõigi aegade kõrgeima turuosa,tugevdades oma kolmandat positsiooni jaemüügiturul kõigis müügikanalites.Jaemüügiturul kümne enimmüüdud auto hulka kuulusid neli Dacia mudelit –Sandero, Spring (enimmüüdud täiselektriline sõiduk), Duster ja Jogger olidvastavalt esimesel, neljandal, viiendal ja kümnendal kohal.

Itaalias müüs Dacia aasta esimese kolme kuuga 25 142 autot (kasv 29,7%) jasaavutas 5,3%-lise turuosa (PC+LCV), kasv 0,2 protsendipunkti. Esimest korda onDaciast saanud 9,6%-lise turuosaga enimmüüdud bränd sõiduautode turul.

Tugevat kasvu näitas Dacia ka Saksamaal, kus seda müüdi 16 399 autot(kasv 30,4%) ja saavutati 2,2%-line turuosa (PC+LCV), kasv 0,4 protsendipunkti.See oli brändi läbi aegade edukuselt teine kvartal riigis.

Müük Hispaanias kasvas esimeses kvartalis oluliselt – 140,1%. Daciamüüs 11 650 autot ja saavutas (PC+LCV) turuosa 4,3%, kasvades 1,7%.

Rumeenias hõivasid Dacia mudelid sõiduautode turul kõikesiviisiku kohad. Bränd registreeris 13 651 sõidukit, kasvades 81% (PC+LCV).See moodustas 33,1%-lise turuosa, mis on 9,8% rohkem kui eelmisel aastal samalperioodil.

Energilineaasta algus Daciale

Dacia säilitas I kvartalis hoo, laiendades oma elektrifitseeritud sõidukitevalikut. See hõlmas Jogger HYBRID 140, brändi esimese hübriidi ja turu kõigetaskukohasema hübriidpereauto ning Springi uue elektrimootori ELECTRIC 65 (65hj/48 kW) tutvustamist. Hiljuti esitletud ELECTRIC 65 mootor on ühendatud uueainulaadse käigukastiga, et suurendada ratastele edastatavat pöördemomenti. Seetagab parema kiirenduse ja taastumise, pakkudes rohkem mitmekülgsust jasuuremat sõidunaudingut.

Kindel ja taskukohane elektrilise liikuvuse lahendus – Dacia Springile onselle turuletoomisest saadik tehtud ligi 110 000 tellimust.

1. märtsil neljas Dacia võtmemudelis esitletud Extreme varustustasekehastab brändi loodusega seotud olemust, on ainulaadse seiklusliku välimusegaja pakub uusi funktsioone. Sleep pakett on esimene tarvik, mis tuuakseturule osana Uus InNature'i tarvikuvalikust ja see tugevdab veelgiautode seikluslikku olemust.

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.