Pressiteade
Mullu suurendasid müügimahtu koik kolm kaubamärki (Renault, Dacia ja Renault Samsung Motors) ning kasvatasid turuosa koigis grupi tegevuspiirkondades. Euroopa soiduautode ja kaubikute müügiedetabelis tousis Renault kolmandalt kohalt teisele (turuosa suurenes 0,8 punkti vorra). Kaubikute müügis tugevdas ettevote oma liidripositsiooni 15,9% turuosaga.
„Meil hea meel grupi 2010. aastal püstitatud uue müügirekordi üle, mis ületab varasemat, 2005. aastal püstitatud tulemust. Areneme koigis valdkondades ja jätkame rahvusvahelise turu vallutamist,“ kommenteeris kaubikute müügi ja turunduse asepresident Jérôme Stoll.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.