Pressiteade
Uue Renault Masteri müügitulemused on suurepärased. Alates turuletulekust aprillis 2010 on ainuüksi Prantsusmaal juba tellitud rohkem kui 12 000 autot.
Uuel Masteril on mugav salong, mis on vordväärne soiduauto funktsionaalsusega, selle mudeli kasutuskulud on langenud 40% vorreldes eelkäijaga ning saadaval on koguni 350 erinevat versiooni, mis katab ära koikide klientide erivajadused.
Renault kutsus ellu ka Renault Pro+ vorgustiku, et paremini rahuldada klientide vajadusi ning toetada müüki. Renault Pro+ voimaldab nn. rätsepatööna toote pakkumist ning iga ärikliendi erinoudmistele vastavat teenindust – see tähendab noustamist, pädevat ekspertiisi ja kiiret reageerimist.
Renault Pro+ pakub erilisi müügi- ja järelteeninduse teenuseid, mis voimaldab klientidel sajaprotsendiliselt ja turvaliselt oma pohitegevusele keskenduda, teenuse pakkumine on operatiivne ja täpne. Peaaegu 20 riigis on juba avatud 200 esindust.
Renault on ehitanud täiesti uue tootmisliini peaaegu 250 robotiga, mis voimaldab toota uut Masterit 350 erinevas variandis.
Uus Master sai hiljuti mitmeid auhindu, näiteks kuulutas Prantsuse ajakiri “L’Argus” selle aasta tarbeautoks 2011 (Light Commercial Vehicle of the Year 2011) ja Ühendkuningriigi ajakiri “What Van?” hindas uue Masteri omakorda aasta kaubiku 2011 (Van of The Year 2011) tiitli vääriliseks.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.