Pressiteade
Alain Prost näitas kvalifikatsioonisoitudes ringe läbides (46.810s, 46.610s, 46.681s ja 47.071s) ülimat stabiilsust ning pääses edasi parima koguajaga 3m 7.172s. Ka finaalis oli Prost parim, lüües 1. seeria BMW-l ja Toyota Aurisel voistelnuid.
Iga Trophée Andros’ voistlus toimub kahel järjestikusel päeval. Esimene päev on ette nähtud ajavotuga treeninguteks (punkte ei anta), millele järgneb kaks kvalifikatsioonisoitu. Eelsoidus soidavad autod neljaste gruppidena neli ringi, voitjaks tuleb parima koguajaga auto. Kahe katse parim aeg läheb kirja kvalifikatsiooniajana, mis mitte ainult ei otsusta pohivoistluse stardikohta, vaid määrab ka 80% igal voistlusel antavatest punktidest. Pohivoistlused toimuvad teisel päeval, kus igas soidus osalevad korraga 10 autot, mis läbivad 8 ringi. Pohivoistluse tulemused annavad 20% kogu ürituse punktidest.
"Ma ei tundnud end esialgu täiesti vabalt,” tunnistas Alain Prost. "Kuid kohendasime veidikene autot ja peale seda oli Dacia Dusteri juhitavus perfektne ja sain soiduks palju kindlust juurde."
Neljakordne maailmameister roomustas tulemuse üle. "Olin esimene esimeses soidus, teine teises soidus ja kokkuvottes sain parima koguaja – see teeb kindlasti roomu. Ma kandsin hoolt ka selle eest, et rehvid oleksid konkurentsivoimelised ka finaalis…"
Prost kaitses finaalis edukalt oma esikohta ning tegi hooajale suurepärase stardi. See oli Prostile juba 31. etapivoit jäärajasoitude karjääri jooksul. "Äärmiselt oluline oli voita üks kvalifikatsioonisoitudest," hindas Prost. "Sellel talvel on voistluste tase kohe erakordselt korge, nii teravat konkurentsi ei ole ma varem täheldanud ja ei ole sugugi kerge voita ühel nädalavahetusel koik soidud. Dacia Duster on toesti hea juhitavusega ja ma usun, et oleme tippkonkurentsis igal etapil. Isegi siis, kui tingimused on nii kehvad, nagu need olid nüüd Val Thorens’is. Ja kui punktides moota, siis oli ikka väga hea nädalavahetus. Sel aastal tuleb Trophée Andros’ voitmiseks olla igal voistluses heas vormis, kindel ning keskendunud, sest kokku on ehk kümme soitjat, kellel on eeldused voiduks. Seega me ei saa endale mingeid vigu lubada. Äärmiselt oluline on ka tähelepanelikult järgida oma strateegiat ja loodetavasti naeratab meile aeg-ajalt ka vajalik onn."
Järgmine etapp viib Team Dacia nüüd Andorrasse.
Val Thorens, Finaal – loppjärjestus: 1, Alain Prost (Dacia Duster). 2, Jean-Philippe Dayraut (1. seeria BMW). 3, Evens Stievenard (Toyota Auris). 4, Jean-Baptiste Dubourg (Renault Clio III). 5, Olivier Pernaut (1. seeria BMW). 6, Franck Lagorce (Skoda Fabia). 7, Romain Grosjean (Renault Clio III). 8, Bertrand Balas (Toyota Auris). 9, Andrea Dubourg (Renault Clio III). 10, Hervé Knapick (1. seeria BMW). jne.
2010/2011 Trophée Andros – esialgne seis: 1, Prost (154 punkti). 2, Dayraut (150 punkti). 3, Balas (146 punkti). 4, Stievenard (144 punkti). 5, Dubourg (142 punkti). 6, Panis (136 punkti). 7, Grosjean (135 punkti). 8, Pernaut (134 punkti). 9, Knapick (128 punkti). 10, Villeneuve (119 punkti). Jne.
Lisainfo:
Meediale – küsimused Team Dacia kohta: Frédéric Espinos +33 6 08 43 12 14
Meediale – küsimused Dacia kohta: Freddy Choliere +33 1 76 84 63 36
Fotod ja pressiinformatsioon on kättesaadav pärast iga soitu Renault’ ja Renault Sport’ leheküljel:
http://www.media.renault.com/media/sport/home.cfm?rub=301
http://www.renault-sport.com/fr/media
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.