Pressiteade
Pärast Teist maailmasoda jätkas Renault sarnaselt paljudele teistele Euroopa autotootjatele enne 1939. aastat projekteeritud mudelite tootmist ning sojaeelsetele lahendustele pohinenud mudelite tutvustamist. 1940-ndate lopus kasvas noudlus tarbesoidukite järele, mis ajendas ka Billancourt’i sobivaid mudeleid välja töötama. Märkimisväärse ostjaskonna moodustasid farmerid ja asunikud Alžeerias, Prantsuse Indo-Hiinas ja teistes koloniaalmaades. Ka suurlinnades elavad farmerid, pollumehed ja kalurid otsisid soidukit, millel oleksid korraga nii soiduauto kui ka kaubiku omadused. Auto pidi olema mugav kasutada, vastupidav nii erinevates ilmastikutingimustes kui ka teeolude puhul.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.