Pressiteade

Jaga

L'Atelier Renault

Pub Renault, mis oli oma päevad ära elanud, sulges uksed 1999. aasta algul. Aga Renault oli kolmandat korda uuesti sündimas ja see tähendas ka kolmandat vaatust Champs Élysées’l.

Soovides areneda ja keeldudes paigal tammumisest, otsustas Renault muuta oma kaubamärgi pohiväärtusi. 2000. aastal pakkus Publicis välja Renault uue identiteedi "Renault, créateur d’automobiles", mille järgi Renault olema visionäär, soe ja julge autotootja. Identiteeti esitleti aadressil nr. 53 Champs Élysées 13. novembril 2000 ja nimetati L’Atelier Renault. Seal olid loomingulised keskused seminaride ja töötubade tarvis, seal oli viide töömeisterlikkusele ja oskusteabele, seal olid kunstnike stuudiod, galeriid ning skulptuuristuudiod. Champs Élysées’l asuv L’Atelier Renault oli loomingukeskus – alates tema enda arhitektuurist ja sisekujundusest.

Galerii

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.