Pressiteade
Soovides areneda ja keeldudes paigal tammumisest, otsustas Renault muuta oma kaubamärgi pohiväärtusi. 2000. aastal pakkus Publicis välja Renault uue identiteedi "Renault, créateur d’automobiles", mille järgi Renault olema visionäär, soe ja julge autotootja. Identiteeti esitleti aadressil nr. 53 Champs Élysées 13. novembril 2000 ja nimetati L’Atelier Renault. Seal olid loomingulised keskused seminaride ja töötubade tarvis, seal oli viide töömeisterlikkusele ja oskusteabele, seal olid kunstnike stuudiod, galeriid ning skulptuuristuudiod. Champs Élysées’l asuv L’Atelier Renault oli loomingukeskus – alates tema enda arhitektuurist ja sisekujundusest.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.