Pressiteade

Jaga

Globaalne Renault müük kasvab

Ülemaailmne majandus- ja rahanduslangus esitab autotööstusele uue väljakutse. Praeguses majanduskeskkonnas keskendub Renault oma programmi Renault Commitment 2009 peaeesmärgi saavutamisele – positsioneerida Renault kindlalt kui Euroopa koige kasumlikum ja konkurentsivoimelisem massautode tootja.

Ülemaailmne majandus- ja rahanduslangus esitab autotööstusele uue väljakutse. Praeguses majanduskeskkonnas keskendub Renault oma programmi Renault Commitment 2009 peaeesmärgi saavutamisele – positsioneerida Renault kindlalt kui Euroopa koige kasumlikum ja konkurentsivoimelisem massautode tootja.

Renault on suutnud hoida oma positsiooni Euroopa väga heitlikul autoturul ning jätkata oma laienemisstrateegiat muudel turgudel.Jätkub uute turgude vallutamine, seda illustreerib jätkuv kasv turgudel väljaspool Euroopat, mis 2008. aasta augusti lopu seisuga oli +10,7%.

Tänu headele tulemustele saavutas ettevote teise positsiooni soiduautode ja tarbesoidukite tootjate hulgas sellistes riikides nagu Holland, Austria, Belgia ja Saksamaa. Dacia, mille mudelivalikusse lisandus Sandero, parandas oma tulemusi 33,6% vorra.

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.