Pressiteade

Jaga

Pub Renault

Renault hoonetekompleks vajas pärast Magasin Renault pikka voidukäiku uutmoodi rakendust. Renault’ müügi taga olnud Michel Maison, François Zannotti ja Philippe Lamirault motlesid, et esinduse algupärane idee on iganenud ning ei arvesta enam uute vajadustega.
Müük oli muutunud keerulisemaks, tehingud mitmetahulisemaks ja Champs Élysées’ esindus oli ajale jalgu jäänud. Tarbimisajastul ja teenuse-kauba kiire kättesaamisega harjunud kliendid ei rahuldunud enam sellega, et andsid allkirja tellimisankeedile. Klientidele anti nüüd voimalus vahetadad oma vana auto uue vastu. Nad said oma soidukile valida värvi, versiooni ja lisavarustust. Diilerite ja edasimüüjate vork hoolitses iga detaili eest, mis puudutas auto soetamist.

Galerii

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.