Pressiteade

Jaga

Autotootja Dacia muutub keskkonnasobralikumaks

Rumeenia autotootja Dacia jätkab silmapaistvat edu ning tootemark, mille tunnuslauseks on „ Saad palju, maksa vähe“, on suureks müügihitiks väga erinevatel turgudel. 2008. a lopuks turustatakse seda rohkem kui 50 riigis Lääne-, Ida- ja Kesk-Euroopas, Magribi piirkonnas, Lähis-Idas, Aafrikas ja Okeaanias.

Rumeenia autotootja Dacia jätkab silmapaistvat edu ning tootemark, mille tunnuslauseks on „ Saad palju, maksa vähe“, on suureks müügihitiks väga erinevatel turgudel. 2008. a lopuks turustatakse seda rohkem kui 50 riigis Lääne-, Ida- ja Kesk-Euroopas, Magribi piirkonnas, Lähis-Idas, Aafrikas ja Okeaanias.?

?

Dacia mudelivalikusse lisandusid 2008. aastal kaks mudelit: Dacia Logan Pick-up, ja Dacia Sandero, viimane joudis oktoobris ka Eesti turule. Juba olemasolevad mudelid Dacia Logan ja Logan MCV on läbinud voi läbivad värskenduskuuri. Dacia ülemaailmsed müügitulemused kasvasid 2008. a esimesel poolaastal 13,6% vorra.

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.