Pressiteade
2021.aastal kasvas Dacia võrreldes eelmise aastaga 3,1%, müügimahud ulatusid537 095 ühikuni, hoolimata pandeemiast ja kiibikriisist põhjustatudtagasilöökidest. Dacia kogu turuosa kasvas 0,1 punkti võrra 3,5%-ni.
Daciakasvu põhjuseks on suuresti uue tootesarja populaarsus jaeklientide seas. 2021.aastal jõudis Dacia Euroopa turuosa sõiduautode jaemüügis rekordilise 6,2%-ni,pälvides esmakordselt Euroopas enimmüüdud brändide seas kolmanda koha. Dacia onjuhtiv erasõidukite bränd Prantsusmaal ja Rumeenias ning esimese viie hulgasveel 10 Euroopa riigis (Itaalia, Hispaania, Portugal, Belgia, Austria, Poola,Slovakkia, Tšehhi Vabariik, Slovakkia, Ungari ja Horvaatia).
„Tänapäevalon Dacia Renault Grupi tõeline kasvumootor. 60% Dacia ostjatest on väljaspoolRenault Gruppi ja 75% Dacia omanikest otsustavad auto väljavahetamisel jäädaRenault Grupi sõiduki juurde”, sõnab Dacia & Lada brändide tegevjuht DenisLe Vot.
Sanderosidmüüdi eelmisel aastal 226 825 autot, millest peaaegu 90% saavutas mudelikolmas põlvkond. 2021. aastal jäi Sandero Euroopa jaeklientide turul liidriksjuba viiendat aastat järjest. Duster järgib sarnast suunda, ollesjaemüügiklientide seas enimmüüdud maastur 2018. aastast saati. Dusteri 2021.aasta müüginumber oli 186 001 ning alates lansseerimisest 2010. aastal on neidmüüdud enam kui kaks miljonit.
Märtsisalanud müük näitas ka, et Dacia Spring on elektrisõidukite turul edukas – 2021.aasta lõpuks on müüdud 27 876 autot ja registreeritud üle 46 000tellimuse. 80% Springi klientidest soetasid brändi auto esmakordselt.
2022.aastal täieneb Dacia tootevalik veelgi. Nimekirja lisandub 7-kohaline pereautoDacia Jogger, mis vastab nende klientide vajadustele, kes otsivad mugavust,ruumikust ja modulaarsust.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.