Pressiteade
32 Euroopa riigi ajakirjanikest koosnevAUTOBESTi žüriil hääletas Springi auhinna The Best Buy Car of Europe 2022võitjaks.
Žürii valis Dacia Springi nii võistluseparimaks kui ka kõige taskukohasemaks sõidukiks suure edumaaga. Ja see onerakordne tulemus, sest esimest korda oma 21-aastase ajaloo jooksul valisAUTOBESTi žürii võitjaks 100% elektrisõiduki.
Eelmise nädala Automobile Awardsi GoodDeali auhinnale järgnenud tunnustusega hinnatakse kõrgelt Dacia visiooni 100%elektrilisest liikuvusest: põhivajadusi rahuldav ja kõigile taskukohane.
2021. aasta märtsi lõpus turule toodudDacia Spring on üle 43 000 tellimusega koheselt oma publiku leidnud ja hea põhjusega: Spring muudab 100%elektrilise liikuvuse lihtsaks ja pakub kõike klientidele hädavajalikku(navigatsioon, kliimaseade, elektrilised aknad, nutitelefoni peegeldus jne)Euroopas võrreldamatu hinnaga.
Kompaktse linnamaasturi välimuse allpeitub rekordiline ruumikus nelja täismõõdus istme, tõhusa ja töökindlaelektrimootori ning kuni 305 km sõiduulatusega (WLTP City tsüklis ja 230 kmWLTP kombineeritud tsüklis).
„Oleme AUTOBEST 2022 auhinna üle äärmiselt uhked. Seeauhind kinnitab Dacia järjepidevust pakkuda klientidele alati seda, mis onnende jaoks tõeliselt mõttekas. Lihtne ja taskukohane Spring sobib ideaalselttänapäeva maailma. Tänan AUTOBESTi žürii liikmeid, et nad innustasid meidsellisel viisil jätkama," sõnab Dacia ja Lada brändide tegevjuht Denis Le Vot.
Lisaksauhinnale Best Buy Car of Europe 2022 saavutas Dacia Spring suurepäraseidtulemusi ka eelmise aasta novembris AUTOBESTi korraldatud võistlusel ECOBEST Challenge2021, sealhulgas:
-mõõdetud sõiduulatus kombineeritud tsüklis 221 km (WLTP tüübikinnituse korral230 km)
-järelejäänud sõiduulatus 31 km 0% energiavaruga armatuurlaual
-energiatõhusus 8,25 km/kWh, parim tulemus 15 testitud sõiduki hulgas.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.