Pressiteade

Jaga

KOGEMUS ROOLI TAGA EI OLE VEEL KÕIK!

Juba aastaid on teedel kõige suuremat ohtu kujutanud noored, värskelt load saanud autojuhid vanuserühmas 18–24, kelle puhul on õnnetuste arv 10 000 elaniku kohta kõige suurem*. Poolas on valdav osa autojuhtidest siiski vanemad ja kogenumad inimesed, mistõttu sõltub liiklusohutus eelkõige neist. Ohuks on uuendatud liikluseeskirjade mittetundmine, mälu järgi sõitmine ja liigne enesekindlus.

Ehkkistatistiliselt on Poola teedel kõige ohtlikumad noored juhid vanuses 18–24aastat, on roolis kindlasti rohkem vanemaid ja kogenumaid inimesi. Mitmekümne aasta pikkune juhiloa omamine aitab küll ohtevältida, kuid ei taga ohutust. Sõidu Kooli treenerid räägivad, millest pika kogemusega juhtidelsageli vajaka jääb.30 aastatagustest teadmistest ei piisa

Paljud autojuhid üritavad liikluseeskirja muudatustegajooksvalt kursis olla, kuid kahjuks ei kehti see kõigi kohta.

Mõnedinimesed on rahul mitmekümne aasta taguse juhiloaeksami eel omandatudteadmistega, samal ajal kui liikluseeskirja muudetaksepidevalt. Juhtub, et isegi kui juht on eeskirja muudatusest kuulnud, ei suudata tingimata seda praktikas rakendada ega meeles pidada. Nii juhtub näitekshädakoridori loomisel – räägib Krzysztof Peła, Renault' OhutuSõidu Kooli Juht ei peaks mitte ainult oma teadmisi värskendama, vaidkordama regulaarselt ka varem õpitut. Mõnda liiklusmärki kohtab väga harva janeid nähes on lihtne unustada, kuidas tuleb käituda. Peaksime siiski olemasellisteks olukordadeks valmis. Samuti tasub kaaluda oma sõiduoskusteparandamist ohutu sõidu kursustel.Sõitmine mälu järgi

Palju aastaid samas linnas ringi sõitmist uinutabmõnikord juhi tähelepanu. Sellises olukorras võib ta tähelepanuta jättaliikluskorralduse muudatuse, mis võib lõpptulemusena kaasa tuua isegi vastassuunassõitmise. Seda ohtu saab vältida, jälgides hoolikalt sõiduraja- jateekattemärgistust ning keskendudes pidevalt juhtimiseleLiiga suur enesekindlus

Isegi pikaajaline juhtimiskogemus ei taga, et me vigu eitee.Igaautojuht peaks arvestama oma enesetundega konkreetsel päeval, vältima sõitmist mitutundi järjest ilma vaheajata või pärast magamata ööd. Usk meie enda võimetesseei tohi ka julgustada meid sõitma ülemäärase kiirusega, sooritama riskantseidmanöövreid ega sirutama sõidu ajal kätt telefoni järele – räägivad Renault' OhutuSõidu Koolitreenerid.

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.