Pressiteade

Jaga

RENAULT GRUPP ESITLEB KAVA VÄHENDADA PÜSIKULUSID KOLME AASTA JOOKSUL ROHKEM KUI 2 MILJARDI EURO VÕRRA

Eesmärk vähendada püsikulusid 3 aasta jooksul rohkem kui 2 miljardi euro võrra on seatud selleks, et taastada grupi konkurentsivõime ja tagada selle pikaajaline areng alliansi raames. Kava põhineb Renault Grupi siseste operatsioonide tõhustamisel: protsesside lihtsustamine, sõidukikomponentide erisuste vähendamine ja tootmisvõimsuste kohandamine. Kavandatud muudatused viiakse ellu jätkuva dialoogi raames ning konsulteerides sotsiaalpartnerite ja kohalike omavalitsustega.

Renault Grupp esitlesüleminekukava, mille eesmärk on hoida kokku rohkem kui 2 miljardit eurot kolmeaasta jooksul ja panna alus uuele konkurentsivõimele.

Raskused, millegagrupp kokku puutub - autotööstust ähvardav üldine kriis ja vajadus minnakiiresti üle keskkonnasõbralikule tootmisele - on need tegurid, mis suunavadettevõtet üleminekut kiirendama.

Kava, millekäigus keskendutakse rahavoo tekitamisele, kui samas jäävad keskseksprioriteediks klientide huvid, tugevdab ettevõtte kohanemisvõimet. See põhinebtootmistegevuse tõhustamisele ja ressursside rangele juhtimisele.

Lisaks selleleon kava eesmärk panna alus Renault Grupi pikaajalisele arengule. Prantsusmaal keskendubgrupp paljulubava tulevikuga strateegilistele ärivaldkondadele: elektrisõidukid,NeedPrantsusmaal asuvad piirkondlikud tippkeskused on grupi taastumise keskmeks.Flinsis ja Guyancourt’is kujundab grupp tegevuse ümber.

Kui Renault Grupp kavatseb teha vajalikke kohandusi töötajate arvus, misvõimaldab tagasi pöörduda kasumliku ja jätkusuutliku kasvu juurde, siis ontagatud, et see toimub kõikehõlmava dialoogi käigus sotsiaalpartnerite ja kohalike omavalitsustega.

Tööjõu kohandamise projekt põhineb ettevõttesiseseleliikumisele ja vabatahtlikule lahkumisele. See jaotub kolme aasta peale japuudutab umbes 4600 töökohta Prantsusmaal, millele lisandub töötajate arvuvähendamine mujal maailmas rohkem kui 10 000 inimese võrra.

„Mul on usku meie varadesse, meie väärtustesseja ettevõtte juhtimisse, olen kindel, et kavandatud üleminek on edukas japlaani ellu viimine aitab taastada meie grupi täieliku väärtuse. Kavandatudmuutused on väga põhjalikud, et tagada ettevõtte jätkusuutlikkus ja selle arengpikema aja jooksul. Ühtne kollektiiv ja meie alliansipartnerite toetusvõimaldavad meil saavutada oma eesmärgid ja viia Renault Grupp lähiaastailautotööstuse juhtivate tootjate hulka. Oleme täielikult teadlikud omavastutusest ja kavandatav üleminek saab toimuda ainult kooskõlas kõigi meiegrupi sidusrühmade huvide austamisega ja läbi kõikehõlmava sotsiaalse dialoogi," ütles Jean-Dominique Senard, Renault’ direktorite nõukogu esimees.

Praeguse ebakindluse juuresja keerukates tingimustes on see projekt eluliselt oluline, et tagada kindel jajätkusuutlik tegevus, pidades eelkõige silmas tarbijate rahulolu. Keskendudesmeie paljudele väärtustele, nagu elektrisõidukid, keskendudes Renault Grupi jaalliansi ressurssidele ja tehnoloogiatele, ning vähendades meie sõidukitetootearenduse ja tootmise keerukust, tahame saavutada tasakaalustatudmajandusmudeli, et taastada meie üldine kasumlikkus ja tagada arengPrantsusmaal ja rahvusvahelisel turul. See projekt võimaldab meil vaadata tulevikkulootusrikkalt,“ lisas Clotilde Delbos, Renault ajutine tegevjuht.

Projekt hõlmab järgmisi peamisi elemente:

·

okomponentide erisuste vähendamine, standardiseeritusetõstmine, Leader - Follower programmid alliansi raames.

o

·Tootmise optimeerimine, mis säästab umbes 650 mln eurot

oTehaste ülemineku kiirendamine uudsete tehnoloogiateüldise ja ulatusliku rakendamisega.

oProtsesside parendamine uutes projekteerimisprojektides: „disainimine protsessile“.

oTootmisvõimsuse õigete mahtude määramine:

·Üleilmset tootmisvõimsust vähendatakse 4 miljoniltsõidukilt aastal 2019 3,3 miljonile aastal 2024 (Harbouri viide).

·Töötajate arvu kohandamine.

·Kavandatud tootmisvõimsuse tõstmise projektide peatamineMarokos ja Rumeenias, uuringud grupi tootmisvõimsuse kohandamiseks Venemaal,mehaaniliste tegevuste ratsionaliseerimiseks Lõuna-Koreas ja käigukastidetootmiseks Türgis.

·Tootmise optimeerimiseks Prantsusmaal on käsil nelitööhüpoteesi, mille käigus peetakse põhjalikke konsultatsiooni kõigiasjaosalistega, eelkõige sotsiaalpartnerite ja kohalike omavalitsustega:

Renault alustab konsultatsioone Douai ja Maubeuge tehastes,et uurida võimalust luua Põhja-Prantsusmaal optimaalne tippkeskuselektrisõidukite ja väikeste tarbesõidukite jaoks.

Avalik arutelu Dieppe tehase ümber korraldamiseks pärastAlpine A110 tootmise lõpetamist.

Ringmajanduse ökosüsteemi loomine Flinsi tootmisüksuses,sh Choisy-le-Roi' tegevuse ületoomine.

Bretagne’is Fonderie’s alustab Renault strateegilistläbivaatust.


·Tugifunktsioonide tõhususe suurendamine, umbes 700 mlneurot

oÜld- ja turunduskulude optimeerimine: digitaliseerimine turunduskuludeoptimeerimiseks, organisatsiooni ratsionaalne ümberkorraldamine,tugifunktsioonidega seotud kulude vähendamine jne.

·Tegevuste taaskeskendamine ressursside paremakspaigutamiseks

Taaskeskenduminegrupi põhitegevusele tegevusulatuse muutmisega puudutab eelkõige järgmist:

oOsa RRG integreeritud jaotusvõrgustikust Euroopas.

oRenault Grupi osaluse Hiinas asuvas ettevõttes Dongfeng Renault AutomotiveCompany Ltd (DRAC) üleminek ettevõttele Dongfeng Motor Corporation ja Renault’ bränditud

Need plaanid esitatakse töötajateesindusorganitele kooskõlas kohastatavate õigusaktidega.

Selle kava elluviimise hinnanguline kulu onsuurusjärgus 1,2 mln eurot.

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.