Pressiteade

Jaga

Renault’ soidukite müük Euroopas kasvas esimeses kvartalis 37,7%

2009. aasta esimese kvartaliga vorreldes kasvas Renault’ kontserni üleilmne turuosa 0,37 protsendipunkti. Soiduautode ja tarbesoidukite turuosa kokku kasvas 2,2 protsendipunkti vorra, joudes 10,8%ni.

Euroopas kasvas Renault’ grupi soiduautode ja tarbesoidukite müük 37,7%, väljaspool Euroopat 20,9%. Turg tervikuna kasvas sel perioodil 9,7% ning turuosa 2,2 protsendipunkti vorra  ulatudes nüüd 10,8%-ni.


Renault’ grupi 2010. aasta esimese kvartali müügitulu kasvas 2009. aasta sama ajaga vorreldes 28,4%, ulatudes 9, 072 miljardi euroni. Soidukite müügitulu suurenes 30,3%, 8, 642 miljardi euroni, millest pohiosa (25,3%) andis müügimaht. Tootevalik ja hind mojutasid tulemust -0,7 ja valuutakursside koikumine +2,5 protsendipunkti. Ülejäänud 3,2 protsendipunkti moodustasid muud tegevused, sh. soidukite ja varuosade müük partneritele.

 

Esimese poolaasta tulemused piirkonniti


Euroopa piirkond
Prantsusmaal kasvas turuosa 3,8 protsendipunkti vorra 29,1%-ni, Itaalias 3,1 protsendipunkti vorra 7,5%-ni ja Saksamaal 0,6 protsendipunkti vorra 5,3%-ni. Turgu toetas Mégane’i mudeliseeria uuenemine, mille müüginumbrid kasvasid 2009. aasta esimese kvartaliga vorreldes 58,5%.


Aasia ja Aafrika piirkond
Aasia ja Aafrika regioonis oli kasv 40,8%. Louna-Koreas, grupi suuruselt kolmandal turul kasvas müügimaht 75,9%, ulatudes 41 515 soidukini.


Ameerika
Pohja- ja Louna-Ameerikas kasvas müügimaht 27,4% ja turuosa 5,03%, mis pohineb suuresti Dacia Sandero Stepway ja Renault’ Clio populaarsusel.

Euraasia piirkond
Euraasia regioonis kasvas grupi müük 6,5%. Venemaal suurenes Renault’ turuosa 1,7 protsendipunkti vorra 5,5%-ni ning müügimaht kasvas 2009. aasta esimese kvartaliga vorreldes 7%. Venemaal enimmüüdud vooramaise mudeli Dacia Logani müük kasvas 30%.


Vahemere piirkond
Vahemere piirkonnas, kus turg tervikuna kukkus 11,7%, jäid Renault’ grupi müüginumbrid stabiilseks ja turuosa kasvas 23,1%-ni (+2,6 protsendipunkti vorreldes 2009. aasta esimese kvartaliga). Dünaamilisel Türgi turul, mis kasvas kokku 6,8%, suurenes grupi läbimüük 9,8% ning turuosa kasvas 0,4 protsendipunkti vorra 13,3%-ni.

 

7. aprillil 2010 teatas Renault’-Nissani liit strateegilise koostööleppe solmimisest Daimler AG-ga. Muuhulgas omandab kumbki pool partneri aktsiakapitalist 3,1%. Nissani ja Daimler AG aktsiate vahetuse korraldamiseks väljastab Renault 10,78 miljonit uut aktsiat. Samal ajal müüb Renault uue emissiooni järel firma valduses olevatest omaaktsiatest 0,55% Prantsuse riigile. Alates 28. aprillist 2010 kuulub Renault’le 43,4% Nissanist ja 1,55% Daimlerist. Lisaks saab Renault tehingust 150 miljonit eurot tulu.

 


Lisainfo:
Gita Roux
+3301 7684 6469
www.media.renault.com
www.renault.com

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.