Pressiteade
2010. aasta veebruari seisuga on Renault' soiduautode ja väiketarbesoidukite turuosa Louna-Aafrikas 2,1 protsenti, mis tähendab 1-protsendilist tousu. Positiivset kasvu selgitab mudeli Sandero populaarsus, mida valmistatakse kohapeal asuvas Nissani Rosslyni tehases. Lisaks on Renault’ Louna-Aafrikas 2009. aasta jooksul turule toonud 11 uut mudelit, mis on aidanud automargil kanda kinnitada igas soiduautoturu segmendis. Aasta esimeses pooles kavatseb Renault’ laiendada oma müügivorgustikku Louna-Aafrikas üheksa uue müügiesinduseavamisega.
Renault’ kohalik tütarettevote on samal ajal juurutanud kliendistrateegia nimega „110%”. Kampaania eesmärgiks on klientide ootuste ületamine pakutavate teenuste osas.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.