Pressiteade
Lisaks programmi eksponeerimisele voistlusauto esitiival on Muuda Teed Ohutuks logo ja veebiaadress paigutatud ka Renault F1 R30 auto külgedel ohuvotuavade all. Lisaks lülitatakse Muuda Teed Ohutuks programm ka Renault F1 meeskonna ja Renault’ tütarettevotete ülemaailmselt korraldatavate reklaamürituste kavva alates tulevasest nädalavahetusest Melbourne’is eesmärgiga tosta erinevates riikides liiklusohutuse alast teadlikkust.
Muuda Teed Ohutuks programm on kooskolas Renault’ korporatiivse pühendumusega ülemaailmse liiklusohutuse tostmiseks. Eelmise aasta novembris toimunud konverentsil, millel teatati ÜRO aastakümne tegevusplaanist liiklusohutuse alal, kinnitas Renault uuesti oma seotust Globaalse Liiklusohutuse Algatusega, mis on seitsme suurima autotööstusgrupi (sealhulgas Renault) vaheline koostöö Hiinas, Brasiilias ja ASEAN’i regioonis liiklusohutuse finantseerimiseks ja edendamiseks.
Renault F1 meeskonna tiimijuht Eric Boullier ütles:
“Oleme uhked, et saame toetada Muuda Teed Ohutuks programmi ja aidata tosta teadlikkust sellest olulisest kampaaniast. Meie pühendumus Muuda Teed Ohutuks programmile ja koostööle FIA’ga ÜRO aastakümne tegevusplaani täideviimisel on kooskolas Renault’ grupi pühendumusega, eriti just läbi Renault’ uuesti kinnitatud seotuse Globaalse Liiklusohutuse Algatusega (Global Road Safety Initiative - GRSI).”
FIA president Jean Todt ütles:
“Ma tervitan Renault F1 meeskonna pühendumust Muuda Teed Ohutuks programmile ja ÜRO liiklusohutuse aastakümne tegevusplaanile. Meie eesmärgiks on aidata säästa 5 miljonit inimelu järgneva kümne aasta jooksul. Selleks, et seda saavutada on oluline, et kogu motospordi ja autotööstuse kogukond töötaks ühiselt uues ohutusele suunatud partnerluses.”
Teade toimetajatele:
Renault on olnud liiklusohutuses esirinnas enam kui 50 aastat, alates sellest kui alustati tostma soidukite passiivse ohutuse noudeid. Renault oli esimene autotootja, kes saavutas maksimaalsed viis tärni EuroNCAP kokkuporketestides. Kokku on 12 Renault soidukit saavutanud maksimaalse voimaliku hinde. Renault’ viimase aja hariv kampaania ‘Safety For All’, holmas 11 miljonit last ja noort ning tostis nende teadlikkust liiklusohutusest.
Lisainformatsiooni saamiseks votke palun ühendust meie Renault F1 pressiteenistusega: pressoffice@uk.renaultf1.com
Meie postiaadress on: Renault F1 Team Whiteways Technical Center ENSTONE, OXON OX7 4EE