Pressiteade
• Seoses uue Kangoo Express Maxi turuletoomisega saab Renault’st maailma ainus autotootja, kes katab äriklientide koik vajadused üheainsa kompaktse kaubikuga, mida pakutakse kolmes eri moodus. Uus versioon on peaaegu 40 cm pikem kui Kangoo Express ja selle pakiruum mahutab ühe kuupmeetri vorra rohkem kaupa.
• Uuenenud Renault Trafic on mugavam ja ökonoomsem kui kunagi varem. Reisijateveo juhtiv mudel – piiratud seeria Black Edition – jätab endast toeliselt soliidse mulje ning väljendab uue Traficu disainipohimotteid koige selgemalt.
• Renault on olnud juba 12 aastat järjest Euroopa tarbesoidukite turu liider. Ettevotte turuosa ulatus 2009. aastal 14,8%-ni.
• Navigatsioonisüsteem Carminat TomTom® (versioon 1.1) voeti esmakordselt Renault Kangoo varustusse 2010. aasta jaanuaris. Nüüd jouab see seade Renault’ koigi tarbesoidukite varustusse, voimaldades ettevotetel paremini marsruute planeerida ja seeläbi kütusekuludelt kokku hoida.
UUS RENAULT KANGOO EXPRESS MAXI: RENAULT’ KOMPAKTSETE KAUBIKUTE SEERIA MUUTUB SUUREMAKS
Teise polvkonna Renault Kangoo Express kujunes turuletoomise hetkest alates väga menukaks. Aastal 2009 oli uus Kangoo Express Euroopas oma klassi soidukite populaarsustabeli tipus, nautides 14,5%-list turuosa.
Et rahuldada veel paremini äriklientide noudmisi, toob Renault nüüd turule mudeli Kangoo Express Maxi. Renault Kangoo Express Compacti ja Renault Kangoo Expressi korvale lisanduv Kangoo Express Maxi paneb Renault’ kompaktsete kaubikute seeriale punkti – nüüd kuulub sellesse Euroopa turul ainulaadsesse seeriasse kolm erineva kerepikkusega versiooni.
Uut mudelit, mis on 39 cm vorra pikem, pakutakse nii kahe- kui ka viieistmelisena. Pakiruumi kasulik maht on kuni 4,6 m3 ja pakiruumi maksimaalne pikkus poranda tasandil ulatub 2,9 meetrini. Renault Kangoo Express Maxi salong on muudetud veel modulaarsemaks ning mootorivalikusse kuulub terve rida säästlikke jouallikaid.
Suurem kaubik, sama hea teelpüsivus
Renault Kangoo Express Maxi, mille pikkus ulatub 4,6 meetrini, on 384 mm vorra pikem kui Renault Kangoo Express. Lisapikkuse arvelt on suurenenud ka teljevahe, mis ulatub nüüd 3,1 meetrini, andes Renault Kangoo Express Maxile suurepärased maanteesoiduomadused.
Koorma maksimaalne pikkus on samuti suurenenud 39 cm vorra ning on nüüd 2,9 meetrit. Renault Kangoo Express Maxi pakub mahukate väikekaubikute klassis suurimat pakiruumi, kuid selle välismootmed ja manööverdatavus sarnanevad pigem mahtuniversaalile. Kangoo Express Maxil ei ole korgendatud katust, mistottu selle korgus on koigest 1,82 meetrit – see tähendab, et soidukiga ei jää hätta ka kesklinna parkimismajades.
Uue mudeli pakiruum on kuupmeetri vorra suurem kui Renault Kangoo Expressil, ulatudes 4,6 m3-ni. Kandevoime on 800 kg. Sappa voib haakida kuni 1,05-tonnise piduritega haagise.
Professionaalne töövahend, mis on nüüd veel paindlikum
Koik versioonid pakuvad enneolematut paindlikkust ja on vastavalt vajadustele kergesti kohandatavad:
• Kaheistmelise versiooni pakiruumi maht on 4,6 m3 ja kandevoime 800 kg. Mudeli saab varustada kokkuklapitava korvalistmega, mis voimaldab pikendada pakiruumi pikkuse poranda tasapinnalt moodetuna 2,1 meetrilt 2,9 meetrini (kokkuklapitud istmega). Kangoo Expressiga vorreldes on need näitajad peaaegu 40 cm ja 1 m3 vorra kasvanud.
• Renault Kangoo Express Maxi Cabine Approfondie on viieistmeline soiduk, mille pakiruumi maksimaalne pikkus poranda korgusel on 1,43 meetrit (allakeeratud tagaistme puhul 2,05 meetrit). Mudelil on uuenduslik kokkukäiv tagaiste, mis on ühendatud traatvorgust vaheseinaga. Istme saab mugavalt ühe liigutusega alla keerata. Uue ainulaadse paigutusega Kangoo Maxi pakiruumi maht on 3,8 m3 ja kandevoime 740 kg.
• Viieistmelise Renault Kangoo Express Maxi Crew Van’i pakiruumi maksimaalne pikkus poranda korgusel on 1,33 meetrit (allakeeratud tagaistme puhul 2,2 meetrit) ja kandevoime 740 kg. Mudel on äärmiselt paindlik ning tänu 60 : 40 suhtega allakeeratavale tagaistmele saab valida nelja erineva soitjateruumi paigutuse vahel. Tänu sellele saab pakiruumi mahtu vastavalt reisijate arvule täpselt reguleerida. Soltuvalt sihtturul kehtivatest eeskirjadest on mudelil kas pakivork voi fikseeritud traatvorgust vahesein.
• Renault Kangoo Express Maxi koigi versioonide standardvarustusse kuulub parempoolne liuguks, mis muudab pakiruumile ligipääsu väga lihtsaks. Vasakpoolne liuguks on saadaval lisavarustusena.
Ainulaadne ja ökonoomne väikekaubikute seeria
Renault Kangoo Express Maxi on toeliselt tohus ja ökonoomne töövahend, mille säästlikud diiselmootorid on CO2 heitkoguste (140 g/km) poolest turul pakutavatest ühed koige keskkonna-hoidlikumad. 1,5 dCi 85 hj mootoril on keskmine kombineeritud kütusekulu 5,3 liitrit ja linnas alla 6 liitri 100 km kohta. Seda mootorist pakutakse nii kahe- kui ka viieistmelisele versioonile.
Sarnaselt koigile teistele Renault’ tarbesoidukitele saab ka Kangoo Express Maxi varustusse valida navigatsioonisüsteemi Carminat TomTom®, mis aitab ettevotetel optimeerida teekondi ja vältida tarbetuid lisakilomeetreid.
Uue kerge tarbesoiduki turuletoomise järel kuulub Renault’ universaalsesse ja hästi läbi moeldud väikekaubikute seeriasse kolm erineva kerepikkusega soidukit: Kangoo Express Compact, Kangoo Express ja Kangoo Express Maxi.
Uus Renault Kangoo Express Maxi, mis jouab Euroopa turule 2010. aasta aprillis, valmib Prantsusmaal MCA Maubeuge’i tehases. Uus mudel tugevdab veelgi Renault’ niigi joulist positsiooni mahukate väikekaubikute kasvaval turul.
UUENENUD RENAULT TRAFIC: MUGAVAM JA ÖKONOOMSEM
Renault Trafic oli 2009. aastal Euroopas 13,5%-lise turuosaga oma klassis müüginumbritelt kolmas mudel. Uuenenud Traficu seeria vastab veel paremini meie sihtklientide – müügimeeste ja kaubavedajate vajadustele. Uuenenud mudelit iseloomustavad eelkoige mugavus ja kasutajasobralik disain. Uue kujundusega armatuurlauda on lisatud praktilisi panipaiku ning uued varustuselemendid, mida harilikult kohtab ainult soiduautode juures, muudavad juhi elu rooli taga veel mugavamaks. Traficu 2,0-liitrine dCi versioon pakub märkimisväärset kütuse kokkuhoidu ning on nüüdsest varustatud ka tahmaosakeste filtriga (FAP).
Uude armatuurlauda on lisatud praktilisi kasutajasobralikke panipaiku:
• A4-formaadis dokumentide hoidik keskkonsooli ülaosas;
• väike riiul kindalaeka kohal (ilma korvalistuja turvapadjata mudelitel);
• uued mugavad tsentraalse paigutusega panipaigad.
Näidikute paneelil on uue kujundusega ülaserv, mis muudab näidikud nähtavamaks ja kergemini loetavaks. Nähtavuse parandamiseks on ka hoiatustuled ümber paigutatud.
Korgtehnoloogilised lahendused, mis muudavad juhi elu veelgi mugavamaks
Traficu salongis on hulgaliselt uut, pigem soiduautodele omast varustust, mis teeb sellest oma klassi mugavaima kaubiku:
• automaatne kliimaseade nii kauba- kui ka reisijateveoks moeldud versioonidel;
• navigatsioonisüsteem Carminat TomTom® IQ Routes™* tehnoloogiaga – parima hinna-kvaliteedi suhtega navigatsiooniseade;
• uus valik MP3- ja CD-mängijaga helisüsteeme, mis on varasemast selgema ekraaniga ning pakuvad voimalust mitmesuguste kaasaskantavate välisseadmete ühendamiseks; Bluetooth funktsioon voimaldab kasutada ka telefoni vabakäesüsteemi;
• püsikiirusehoidja ja -piiraja roolile paigutatud juhtnuppudega; seadme sisse-/väljalülitusnupp on paigutatud armatuurlauale mugavalt käeulatusse.
* TomTom’i IQ RoutesTM tehnoloogia kasutab optimaalsete marsruutide arvutamiseks reaalajas saabuvat liiklusteavet. Kui uuendada TomTom®-i marsruutide andmebaasi miljonite teiste liiklejate kogutud teabega, arvestab IQ RoutesTM süsteem optimaalse marsruudi arvutamisel ka konkreetset nädalapäeva ja kellaaega.
Uuenenud Renault Trafic: veel ökonoomsem
Traficu kaubikute 2,0 dCi 115 hj mootorite kütusekulu on vähenenud 0,8 liitri vorra 100 km kohta ning CO2 heitkogus on langenud 195 grammini kilomeetri kohta (manuaalkastiga mudelitel).
2,0 dCi 90 hj ja 2,0 dCi 115 hj mootorid on nüüd saadaval koos tahmaosakeste filtriga, kuid nende kütusekulu ei ole sellest hoolimata tousnud. Olivahetusvälp on pikenenud 40 000 kilomeetrini voi kahe aastani – see on parem näitaja kui ühelgi konkurendil.
Dünaamilisem stiil
Uue kujundusega armatuurlaua ülaosa ja näidikupaneeli kroomitud liistud nii baasmudelitel kui ka rikkalikuma varustusega versioonidel annavad uuele Traficule sportlikuma ilme. Seda muljet aitavad rohutada sinised Elba istmekatted. Uus hall kerevärv „Acier Grey” vahetab välja praeguse punase „Cerise Red”.
RENAULT TRAFIC BLACK EDITION
Traficu seeria lipulaev
Renault Traficu Passenger Privilege versioonil pohinev piiratud seeria Black Edition eristub elegantse, oma klassi stiilseima välimuse poolest. See luksuslik mudel on moeldud VIPe soidutavatele transpordiettevotetele ja luksusliku väikebussiteenuse pakkujatele.
Lisaks Passenger Privilege varustusele on Black Editioni versioonide varustuses:
• must metallikvärv;
• 16” alumiiniumist valuveljed (soltuvalt turust);
• toonitud klaasid;
• nahkkattega rool;
• Black Editioni sildid soiduki külgedel;
• helehalli viimistlusega mootorivore;
• mustad esitulede katted;
• must söevärvi veluursisu stiilsete omblustega.
Alates Traficu turuletoomisest 2001. aastal on seda mudelit müüdud üle 1,1 miljoni eksemplari järgmiste nimetuste all:
• Renault ja Renault Trucks – Trafic;
• Nissan – Primastar;
• Opel/Vauxhall – Vivaro.
NB! Molema mudeli moodud ja tehnilised andmed leiab pressiteate täispikast versioonist.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.