Pressiteade

Jaga

Uus Renault Master – suurte kaubikute uus etalon

Pärast enam kui 12 edukat müügiaastat uuendab Renault kogu oma Masteri tootevaliku. Uue Renault Masteri jouline välimus on esimene Renault kaubikute uue disaini näide. Uus Master tuleb Eestis müügile käesoleva aasta sügisel.

Oma täielikult uuenenud juhtimisasendi ja juhtseadmetega, parandatud nähtavusega ja soiduautodele omase rikkaliku mugavusvarustusega soovib uus Renault Master saada oma tootegrupi uueks etaloniks. Juhikabiini sisemus on täielikult ümberkujundatud, salongi pikkusele lisandunud 5,7 cm parandab pikemate soitjate soidumugavust. Erilist tähelepanu on pööratud materjalide ja koostekvaliteedile. Materjalid ja kangad on valitud vastavalt ärikasutuses noutud korgetele vastupidavuse standarditele.

Uued esiveoga Masteri mudelid säästavad praeguse Masteri tootevalikuga vorreldes keskmiselt 1 liitri kütust 100 kilomeetri kohta ja langetavad kombineeritud kütusekulu 7,1 liitrini 100 km kohta (187 g CO2/km). Eelmise mudeliga vorreldes 40% vorra väiksemad hoolduskulud on ühed turu madalamad.

Tootevalikusse on lisandunud pikema kerega mudel L4, mille kaubaruumi maht on kuni 17 m3. Täiesti uued on ka tagumiste topeltratastega 3,5- ja 4,5-tonnised mudelid ja omadused, mis pakuvad kereehitajatele rohkem ümberehituse voimalusi. Uue Masteri kaubaruumi maht jääb soltuvalt mudelist vahemikku 8-17 m3.

Uuenenud Renault Masterit käitab uus 2,3-liitrine dCi diiselmootor, mille arendamisel arvestati ärisoidukite kasutamise erivajadustega. Kolme erineva väljundvoimsusega mootorid (100hj, 125hj ja 150hj) on esiveoga (poikasetusega) ja tagaveoga (pikiasetusega) variantidel täpselt samasugused.

Uue Renault Masteri kujundamisel on arvestatud mitmete soiduautodel kasutatavate mugavuse ja kasutajasobralikkuse tostmise tarvikutega. Näiteks  votmeta lukustus, mis voimaldab uksi lukustada ja lukust lahti teha ilma votit kasutamata ning pööravad esituled, mis laiendavad pimedal ajal pööramise ja parkimise ajal tuledega valgustatavat ala.

Uut Renault Masterit hakatakse tootma Prantsusmaal Batilly’s Renault’ SOVAB-i tehases.

Galerii

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.