Pressiteade
Renault F1 meeskonna juht Eric Boullier sonas: “See on Vitali jaoks väga eriline päev ja me ütleme talle teretulemast meie meeskonda. Me moistame, et algajaF1 piloodina peab Viltali sel hooajal väga palju oppima, kuid tema tulemused GP2-s eelmisel aastal olid suurepärased ning kinnitasid, et ta on valmis voistlema Vormel 1-s. Vitalil on meeskonnakaaslase Roberti näol suurepärane eeskuju, kellelt oppida ja ma olen kindel, et ta suudab kogu oma karjääri jooksul näidatud potentsiaali realiseerida.”
Vitali Petrov lisas: “See on minu jaoks väga hea voimalus ja ma ootan pikisilmi koostööd meeskonnaga käesoleval hooajal. Olen alati unistanud Vormel 1 sarjas voistlemisest ja voimalus teha oma debüüt sellises tippmeeskonnas nagu Renault on äärmiselt ponev. Esimene voistlus on vaid veidi enam kui kuu aja pärast, seega kannan hoolt ja veedan järgnevate nädalate jooksul voimalikult palju aega koos meeskonnaga, et olla valmis Bahreini etapiks.”
Renault F1 meeskond esitles Valencias uut voistlusautot R30
Renault F1 meeskond esitles 1. veebruaril Hispaanias asuval Valencia ringrajal sinna kogunenud ajakirjanikele 2010. aasta voistlusmasinalt R30.
Renault F1 meeskonna soitja Robert Kubica oli kohal, et eemaldada autolt kate ning paljastada uue auto ponev must-kollane värvilahendus – ikoonilised värvid, mille tegi Renault’ tuntuks 1980.-ndatel aastatel. Meeskond esitles samuti Vitali Petrovi kui Roberti 2010. aasta hooaja meeskonnakaaslast.
Pärast R30-e esitlemist liitus meeskonna juht Eric Boullier fotosessiooniks auto taustal Roberti ja Vitaliga koos meeskonna kolmanda soitja Ho-Pin Tung’iga ning varusoitja Jérôme d’Ambrosioga. Tšehhi soitja Jan Charouz on samuti algaval hooajal meeskonna varusoitjaks, kuid ta ei saanud esitlusel osaleda.
Kehtivate aerodünaamika reeglite tottu on R30 segu evolutsioonist ja revolutsioonist ning on üldmuljelt palju saledam ja atraktiivsem kui tema eelkäija. Eriti pohjalikult on ümber tehtud auto tagaosa, et voimalikult efektiivselt kasutada topeltdifuusoreid, mida esmakordselt nähti eelmisel hooajal. Muudatusi on tehtud ka šassii ehituses, et voimaldada suurema kütusepaagi paigaldamist, tulenevalt kehtestatud tankimiskeelust.
Eric Boullier kiitis esitlusel rääkides meeskonna joupingutusi, mille tulemusena valmis uus auto oigeaegselt esimese testimise jaoks: “Me oleme talve jooksul töötanud palehigis kindlustamaks uue hooaja alustamise parimas voimalikus vormis. R30 peaks olema konkurentsivoimeline, tugev ja vastupidav auto ning me oleme valinud terve hooaja jaoks agressiivse arengustrateegia. Nüüd oleme me siin, valmis esimeseks testimiseks ja oleme koik ponevil nägemaks, kas auto täidab meie ootused.”
Nii Robert kui Vitali olid elevil uut autot nähes ning väljendasid oma ootusi algava hooaja osas. “Meeskond on uue auto kallal töötanud pikka aega ja on selge, et liigume oiges suunas,” sonas Robert. “Nüüd peame votma talvistest testidest maksimumi, et hoida tempot üleval ja jätkata auto parendamist. Meie esmaeesmärgiks on teha auto kergelt soidetavaks, sest uued reeglid soosivad autosid, mis ei ole liiga tundlikud – me vajame autot, mis käituks ühtmoodi paljude erinevate tingimuste korral.”
Vitali Petrov lisas: “Uus auto näeb hea välja ja selle värvid meenutavad koigile Renault’ voimast spordiajalugu. Ma ei suuda oodata, kuni saan selle autoga esmakordselt soita ning meeskonnaga koos tööle asuda.”
Renault F1 meeskond jääb Valenciasse kuni kolmapäeva ohtuni, et viia lopule esimene hooajaeelne testisessioon.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.