Pressiteade

Jaga

Renault ja Dacia 2009. aasta müügitulemused Eestis

2009. aastal müüs Renault Eesti turul 1372 uut autot ja näitas sellega 33% suurust müügi tousu vorreldes 2008. aasta müüginumbritega. Renault’ autode müügi osa Eesti turul kasvas 3,7 protsendilt 2008. aastal 12,3 protsendile 2009. aasta lopuks. Samal ajal aga langes Dacia autode müügiosa 1,1 protsendilt 0,7 protsendile. Üldine soiduatode turg koikide tootjate arvestuses langes 2009. aasta lopuks 60% vorra vorreldes 2008. aastaga. Samasugune langus toimus ka tarbesoidukite turul.

2009. aasta — Renault’ mudeliseeria innovatsiooni edu
2009. aastal jätkas Renault oma toodangu täielikku uuendamist ja sellest tulenevalt on Renault’ mudelirivi üks noorimaid. Renault’ mudelite atraktiivne disain ja korge kvaliteet aitasid kaasa edule Eesti turul.

Esimesena tuli jaanuaris turule Uus Megane Coupe ning seejärel liitus Megane’i perekonnaga juunis Renault Megane Grandtour, mis voitis autojuhtide tunnustuse. Uus Megane asus kiiresti uute autode müügi liidripositsioonile. See mudel oma 710 müüdud autoga sai ka esikoha koikide 2009. aastal Eestis müüdud Renault’ mudelite hulgas. Teise koha Renault’ mudelite müügitabelis saavutas Renault Scenic, mida müüdi 276 autot. Eesti kogu automüügi arvestuses saavutas Renault Scenic väga hea viienda koha.

Dacia müük langes kriisis vaevleval turul
Eesti soiduautode turu tosine langus mojutas tugevalt Dacia mudelite müügitulemust ja 2009. aastal läks kaubaks 81 autot. Omaniku leidsid esimesed Logan Van ja Logan Pick-up mudelid — eelmisel kevadel esitletud Dacia tarbesoidukid.

Eco2Day
Oktoobris korraldas Renault’ Eesti müügivork kogupereürituse Eco2Day, tutvustamaks Renault’ saavutusi keskkonnahoiu vallas. Kahe päeva jooksul said Eesti autojuhid voimaluse oppida keskkonnasäästlikke soiduvotteid, mis on kooskolas Renault’ rohelise visiooniga, samuti testida oma oskusi spetsiaalsel elektroonilisel soidusimulaatoril. Samuti said külastajad soita päris Renault’ autoga juhendaja käe all, kes jagas professionaalseid näpunäiteid keskkonnasäästliku soiduviisi kohta.

Ülemaailmne arengukava Täiuslik Renault
2009. aasta oktoobris korraldas Renault lisaks ka pressikonverentsi eelmise aasta toodete ja teenuste kvaliteedi edu teemal. Arengukava Täiuslik Renault (Renault Excellence Plan (PER4) rakendamise tulemusena hindasid kliendid müügiesinduste vorgu ja autoteeniduste klienditeeninduse taset väga heaks ning mitu Renault’ mudelit – Twingo, Clio, Modus, Kangoo, Megane Scenic and Laguna, mis on tootmises alates 2006. aastast – pälvisid rohelise märgi, mis antakse ADAC 2008 tabelis usaldusväärsetele autodele.

Renault ja Dacia autode rändnäitus
2009. aasta aprillist kuni septembrini külastas Renault ja Dacia autode rändnäitus 19 Eesti linna. Renault Eesti edasimüüjate poolt ettevalmistatud presentatsioonid voimaldasid rohketel külastajatel saada uut informatsiooni Renault ja Dacia mudelite kohta, laiendada teadmisi kaasaaegsete autode ohutuse ja keskkonnasobralikkuse vallas, samuti teha proovisoite valitud automudelitega. Huvi rändnäituste vastu oli meeldiva üllatusena eeldatust suurem.

2010. aasta — uute mudelite jätkuv pealetung
2010. aastal jätkab Renault uute mudelite pealetungiga. Juba jaanuaris tuli Eestis turule uus mudel — Fluence — ning kohe järgneb sellele Megane’i sportversioon RS. Käesoleva aasta jooksul laiendatakse Megane’i perekonda kabrioletiga. Lisaks tulevad müügile atraktiivsed Twingo ja Clio piiratud Gordini seeria mudelid.
Dacia mudelivalik laieneb neljarattaveolise maasturiga Duster.
Tarbesoidukite valikusse lisandub uus Master ning samuti uuendatud Renault Traffic.


Pressikontakt:
Madis Idnurm
Konsultant
Kommunikatsioonibüroo Hamburg & Partnerid
Mob: +372 526 6066
E-post: madis.idnurm@hamburg.ee

Veebilehed:
www.mediarenault.ee

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.