Pressiteade

Jaga

Kopenhaageni kliimakonverentsil saab proovida Renault’ elektriautode ideemudeleid

Täna Kopenhaagenis alanud ÜRO kliimamuutuste konverentsi ajal pakub Renault’ koigile konverentsi külastajatele proovisoiduvoimalust keskkonnasobralike elektriautode ideemudelitega Fluence Z.E., Kangoo Express Z.E. ja Kangoo be bop Z.E., mille juures kasutatav tehnoloogia on väga sarnane sellele, mis tuleb kasutusele 2011. aastal seeriatootmisesse minevate autode juures.

Elektrisoidukid sobituvad täiuslikult Renault eco2 keskkonnapoliitikaga, mis on suunatud massiliselt turustatavate toodete keskkonnamoju vähendamisele.

Elektrisoidukid esindavad murrangulist lahendust, mis pakub jätkusuutlikku liiklusvoimalust koikidele soitjatele. Renault eco2 keskkonnapoliitika aluseks oleva filosoofia järgimise eesmärgiks on elektrisoidukite massilise turustamisega saavutada oluline läbimurre keskkonnahoiu alal.

Renault hinnangul holvavad elektrisoidukid 2020. aastaks 10% maailma autoturust.

Fluence Z.E.
Peale Fluence Z.E. Concepti avalikustamist tänavusel Frankfurdi automessil otsustas Renault teha Kopenhaageni kliimamuutuste konverentsil proovisoitudeks kättesaadavaks peatselt valmiva Fluence Z.E. esialgsed prototüübid. 2011. aasta esimesel poolel Israelis, Taanis ja mujal Euroopas müüki lastav Renault Fluence Z.E. on C-klassi esimene kolmemahulise elektrisoiduki tootmismudel, aga ka maailma esimene auto, mis ühildub akude kiirvahetuse süsteemiga Quick Drop. See sobib suurepäraselt nii era- kui ka ärikasutusse ning veetleb selliseid kliente, kes tahavad heal tasemel, kuid säästlikku ja keskkonnahoidlikku soidukit.

Kangoo Express Z.E
Renault Kangoo Expressi mudelil pohinev Renault Kangoo Express Z.E. tuleb samuti müügile 2011. aasta esimesel poolel mitmes Euroopa riigis, kus praegune Kangoo Express on juba hästi tuntud ning müüjate ja veondusettevotjate poolt heaks kiidetud. Renault Kangoo Express Z.E.-d hakatakse tootma Prantsusmaal Renault’ Maubeuge’i tehases.

Kangoo be bop Z.E
Renault Kangoo be bop Z.E. prototüübi jouallikas on 44 kW (60 hj) elektrimootor ning see on varustatud 15 kWh akuga. See mudel ei ole ühegi seeriatootmisesse joudva auto eelkäija, kuid alates käesoleva aasta juulist on see esitlussoiduk kaheksas Euroopa riigis läbinud ligi 4000 km tutvustamaks meediale, ametiasutustele ja veondusettevotjatele elektrisoiduki mitmekülgset suutlikkust.

Galerii

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.