Pressiteade

Jaga

Groupe Renault introduces hydrogen into its light commercial vehicles range

Renault Grupp tuleb välja juba selle aasta lõpus veisinikautoga Renault KANGOO Z.E. Hydrogeni ning järgmisel aastal Renault MASTER Z.E. Hydrogen-ga. Esitletavad tarbesõidukid põhinevad senistel elektrimudelitel, kuid saavad sõidupikendiks vesinikutoite.Võrreldes elektriautodega pikeneb sõiduulatus üle 350 kilomeetrile. Vesinikuautode üheks eeliseks kiire laadimine, mis võtab aega 5–10 minutit.

Selleaasta lõpus lanseeritav Renault KANGOO Z.E. Hydrogeni üle 370 kilomeetrinesõiduulatus on oma klassi parim. Tänu vesinikelemendile on sõiduulatuspikenenud 140 km võrra. Vaid 110 kg lisakaaluga auto on Prantsusmaal saadaval48 300 euroga, millele lisandub veel käibemaks.

RenaultMASTER Z.E. sõiduulatus kolmekordistub tänu pikendavale kütuseelemendile 120kilomeetrilt 350 kilomeetrile. Auto kere alla paigutatavad kaksvesinikupaaki lisavad vaid 200 kilo kaalu vähendamata kaubaruumi mahtu. MASTERZ.E. Hydrogen on saadaval kahes pikkuses ja kõrguses ning seda pakutakse kahekaubikuvariandi ja kahe kabiiniga šassii variandina.

Renaulton vesinikuautosid arendanud alates 2014. aastast ning see käib kaasas Renaulttulevikule mõtleva strateegiaplaaniga. Drive The Future strateegilise plaaniüks eesmärke on elektrifitseerida Renault autopargist 12 mudelit. Lansseeritudon kaks tehnoloogiat: täishübriid (E-TECH) ja pistikhübriid (E-Tech Plug-in).2020. aastaks on hübriidina saadaval kolm Renault' mudelit: uus Clio (HEV), uusCaptur (PHEV) ja uus Mégane (PHEV).

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.