Pressiteade

Jaga

Uus Renault Kadjar jõuab Eestisse uue aasta alguses

Renault Kadjarit tutvustati maailmale esmakordselt 2015. aastal ja sellest ajast on ülemaailmselt müüdud enam kui 450 tuhat mudelit. Uus Kadjar on Nissanilt õppust võtnud ja täiendanud oma nelikveo süsteeme ja maastikusõidu võimekust.

“2015.aastast alates on Kadjar olnud Renault mudelivalikus kesksel kohal. Enam kui450 000 rahulolevat klienti rohkem kui viiekümnest riigist teeb sellesttõelise rahvusvahelise mudeli. Uustulnuk kinnitab seda positsiooni uuendatud jastiilsema disainiga, täiustatud mugavusega ja parema kvaliteediga,“ ütlebRenault C-segmendi turundusdirektoriasetäitja, Olivier Tschanhenz.

Tõsinemaastikuvõimekus

Kadjari nelikvedu on tänu Nissani ekspertiisile nüüd veelgi rafineeritum.Kadjar püsib libedatel teedel ning lahtisel ja pehmel pinnasel kindlalt teel.

Lisaks pole ohtu, et auto peaks põhja peale kinni jääma, sest sel onkliirensit tervelt 200 mm jagu. Tõusu- ja laskumisnurgad on samuti maasturiteleomased, vastavalt 17 ja 25 kraadi.

Nelikveokolm valikut

Kadjari nelikveol on kolm eri seadistust:

  • 2WD: jõud suunatakse ainult esiratastele, et vähendada kütusekulu
  • Auto: elektroonika jagab pöördemomendi automaatselt mõlema telje vahel. Tagateljele suunatakse maksimaalselt 50%.
  • Lukustus: keskdiferentsiaal lukustatakse püsivale 50/50 jaotusele. Seda süsteemi kasutatakse ainult raskel maastikul. Tippkiirus ei kerki üle 40 km/h.

EsiveoliselKadjaril rohkem pidamist

Esiveolistelmudelitel on nüüd Extended Gripsüsteem. See libisemisvastane funktsioon parandab pidavust, et sõit oleksraskesti läbitaval pinnasel lihtsam. Keskkonsoolil, käigukangi taga on rullik,mille abil saab valida kolme erineva taseme vahel.

UusKadjar saabub Eestisse uue aasta alguses. Sel saab olema kolm varustustaset:Life, Zen ja Intens. Hinnad algavad vastavalt 17990, 20190 ja 22490 eurost.

Galerii

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.